قاریان از برنامه های عملی قرآن در زندگی بهره بگیرند

حجت الاسلام کریمی رئیس اوقاف شهرستان قزوین در این مراسم عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را تبریک گفت و اظهارداشت: قرآن و اهل بیت دو گوهر ارزشمندی است که از سوی پیامبر به یادگار گذاشته شد و باید از آن صیانت کنیم.

در این مراسم که حجت الاسلام نوروزی معاون فرهنگی اوقاف استان و حجت الاسلام کریمی مدیراوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین و علاقمندان به قرآن کریم نیز حضور داشتتد مراسم تجلیل از نفرات برتر چهل و پنجمین دوره شهرستانی مسابقات قرآن کریم نیز برگزار شد.

کریمی تصریح کرد: ضمن آنکه به قاریان و حافظان افتخار می کنیم اما از آنها انتظار داریم در کنار تلاوت این کتاب آسمانی حتما در آیات آن اندیشه کرده و دستورات قرآنی را در زندگی پیاده کنند. 

مدیر اوقاف شهرستان قزوین یادآورشد: مسابقات قرآن کریم در سراسر کشور برگزار شد و در استان نیز در مرحله شهرستانی شاهد حضور بیش از ۴۵۰ نفر از شهرستانهای آبیک و قزوین بودیم که برگزیدگان این دوره به مرحله استانی و سپس کشوری راه خواهند یافت.

 

قاریان از برنامه های عملی قرآن در زندگی بهره بگیرند

در ادامه این مراسم از نفرات برتر رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 10 و 20 جزء قرآن کریم در بخش خواهران و برداران تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت محفل انس با قرآن کریم با تلاوت قاری بین المللی استاد حامد شاکرنژاد و قاریان ممتاز استانی عصر یکشنبه در امامزاده حسین ( ع) قزوین برگزار شد.

وی اضافه کرد: در موضوع ولایت همه مومنان و مسلمانان از بذل جان و مال دریغ نمی کنند اما به نظر می رسد قرآن کمی مهجور مانده و با کمک قاریان و حافظان باید از این وضعیت خارج شود.





منبع

|