قدردانی مدیر کل ورزش کرمان از رئیس دانشگاه علوم پزشکی

مدیرکل ورزش کرمان با حضور در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی از زحمات او و مسئولان بیمارستان باهنر برای بهبودی حادثه دیدگان سانحه بالگرد قدردانی کرد.

عصر پنجشنبه چهارم اسفندماه  ۱۴۰۱ بالگرد حامل وزیر ورزش و هیئت همراه در شهرستان بافت دچار سانحه شد که اقدامات درمانی به موقع در شهرستان بافت و انتقال آنان به مرکز آموزشی درمانی باهنر و اقدامات درمانی بعد از انتقال سبب شد، تمامی مصدومان سلامت خود را به دست آورند.

 مسئولان بیمارستان شهید باهنر از جمله مدیر پرستاری، جراح بیمارستان و مدیر بیمارستان در این دیدار از بهبودی کامل مدیر کل ورزش و جوانان استان و همچنین سایر حادثه دیدگان ابراز خوشحالی کردند.

IMG_20230522_092759_226

میثم پاریزی به همراه مادر و کادر مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان استان در سازمان مرکزی دانشگاه حضور یافت تا هم مراتب قدردانی و تجلیل خود را از زحمات رئیس دانشگاه و خدمات ایشان به عنوان فوق تخصص آی سی یو و همچنین خدمات کادر پزشکی و پرستاری مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر و بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) بافت به مصدومان اعلام و هم پیام قدردانی سایر حادثه دیدگان این سانحه از جمله وزیر ورزش و جوانان را با اهدای لوح ابراز کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در محل دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمان حضور یافت تا از زحمات و خدمات شایسته و فوق تخصصی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مسئولان بیمارستان شهید باهنر به واسطه تلاش‌های آنان برای بهبودی حادثه دیدگان سانحه بالگرد در شهرستان بافت، قدردانی کند.

پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان نیز ضمن ابلاغ سلام وزیر ورزش و جوانان و پیام قدردانی وی از کادر پزشکی و درمان کرمان گفت: اقدامات اولیه‌ای که کادر درمان شهرستان بافت انجام دادند باعث شد این حادثه کمترین صدمه را داشته باشد و امیدوارم تمام مصدومان این حادثه بتوانند بهبودیشان را به طور کامل به دست آورند.

بخوانید:  صندوق‌های پژوهش و فناوری به عنوان رکن ضامن در روش‌های تامین مالی بورس پذیرش می‌شوند

قدردانی مدیر کل ورزش کرمان از رئیس دانشگاه علوم پزشکی





منبع