قرارگاه پیشگیری از سرقت منابع آبی در دادستانی قزوین فعال می شود

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: استاندارد سازی سهم حق آبه کشاورزی نیز طرح بسیار خوبی است و باید با جدیت و مشارکت تمامی دستگاه های متولی در دستور کار قرار گیرد و دستگاه قضایی نیز از اجرای این طرح حمایت قانونی می کند.

دادستان قزوین تاکید کرد: بر اساس گزارش های دریافت شده برخی چاه های غیرمجاز که پلمب و مسلوب المنفعه شده‌اند، مجدداً توسط صاحبان آنها اقدام به حفر چاه شده که باید این موضوع توسط کارشناسان مورد بازبینی قرار گیرد و نتیجه گزارش ها به دادستانی اعلام شود.

انتهای پیام





منبع

 قرارگاه پیشگیری از سرقت منابع آبی در دادستانی قزوین فعال می شود

 

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسین رجبی در دومین نشست کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه که در سالن جلسات شهید سلیمانی دادگستری قزوین برگزار شد اظهارداشت: با توجه به آمارها در خصوص وضعیت آب استان، تشکیل قرارگاه پیشگیری از سرقت منابع آبی استان یک ضرورت است و این موضوع توسط دادستانی قزوین پیگیری و اجرایی می شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: در راستای صیانت از منابع آبی بزودی قرارگاه پیشگیری از سرقت منابع آبی در استان راه اندازی می شود.

این مقام قضایی استان بیان کرد: این آمادگی در دستگاه قضایی استان وجود دارد تا به صورت جهادی در این حوزه وارد شود و شرکت آب منطقه‌ای می بایست از ظرفیت دستگاه قضایی به خوبی استفاده کند، تا بهره‌برداری های غیر مجاز به صفر برسد.

بخوانید:  بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی/ مدال نقره پارا تیراندازی با کمان ریکرودوبل مردان به ایران رسید
رجبی تصریح کرد: پلمب چاه های غیر مجاز و همچنین چاه هایی که بر اساس مجوزها اضافه برداشت دارند باید با جدیت پیگیری شود و میزان برداشت چاه ها توسط کارشناسان رصد شود.

|