قزوین می تواند استان پیشران در اجرای طرح های اقتصادی ملی باشد

وی اظهارداشت: یک همدلی و تعامل جدی برای خدمت رسانی در میان مدیران استانی وجود دارد و این فرصت برای کشور مهیا شده تا بتوانیم خدمات بیشتری به اقتصاد کشور داشته باشیم.

اعلایی اظهارداشت: تاکیداتی که در کشور به محور پیشران ها می شود در استان قزوین کاملا مشهود است و هیچ  عرصه ای در حوزه اقتصادی پیدا نمی کنید که مزیت آن در استان نباشد.

انتهای پیام





مقام عالی اجرایی در استان تصریح کرد: توجه به اقتصاد قزوین در واقع توجه به اقتصاد کشور است وانتظار داریم وزیر محترم به این ظرفیت توجه ویژه داشته باشند ودر بهره گیری از آن ما را مورد حمایت قرار دهند.

استاندار قزوین اضافه کرد: در صحبت های بخش خصوصی در نشست با فعالان اقتصادی دیدیم که تولیدکنندگان با این که بسختی کار می کنند اما گلایه نکردند و فرهنگ مردم قزوین این خصوصیت بارز و قابل توجه را دارد که مردم این خطه مومن و شاکر هستند و خداوند نیز نعمت هایش را به قزوین ارزانی داشته است.

اعلایی یادآورشد: مردمی که فتنه دشمنان را نقش بر آب و دشمن را مایوس کردند شایسته تقدیرند و ما بایستی کسانی که اعتراض بحقی دارند را جدی تر ببینیم و به آن اهمیت دهیم.

image_2022_11_10-23_11_50_88_tkA

اعلایی یادآورشد: در صنعت حرف زیادی برای گفتن داریم و در صنایع تبدیلی، دامپروری، تولید  قطعات خودرو، مواد شوینده و لوازم خانگی ظرفیت های زیادی داریم که اگر حمایت های ویژه ای صورت گیرد به دستاوردهای خوبی خواهیم رسید.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

بخوانید:  رونمایی از موشک جدید شفق


منبع

وی اضافه کرد: مهمترین شرایط امروز ما شناخت مردم خوب ماست که باید قدردان آنها باشیم و برای خدمت رسانی  برنامه ریری کنیم تا مردم همراه شوند اما آنچه دشمن را نا امید می کند این است که مردم بصیرت دارند و نظام مبتنی بر این بصیرت شکل گرفته و آن را می شناسد و باید این فضا تقویت شود.

‌وی اضافه کرد: مشکلات اقتصادی یکی از عرصه های مهمی است که از گذشته بوده و نظام سلطه از آن استفاده کرده  تا به ما آسیب بزند و گاهی ما هم از آن غفلت کرده ایم زیرا خیلی از موارد از جمله اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید  رهبری بود اگر در زمان خود مورد توجه قرار می گرفت اینهمه مشکل نداشتیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ شورای اداری استان قزوین پنجشنبه شب با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، داود منظور رئیس سازمان امور مالیاتی و علی فکری رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، اعلایی استاندار، لطف الله سیاهکلی و رجب رحمانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و آقای سیدی معاون توسعه منابع در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

قزوین استانی پیشران در حوزه اقتصادی است 

اعلایی گفت: هر چند میزان تولیدات کشاورزی استان نیز بالاست اما مصرف آب نیز زیاد است لذا امسال برنامه ریزی  مدونی شده تا مصرف آب مدیریت شود.

image_2022_11_10-23_53_34_314_ep7

استاندار قزوین بیان کرد: مطالعات دشت قزوین در گذشته دور با نگاه تامین غذای کشور بوده و رهبری نیز با تاکید بر کشاورزی دانش بنیان و احیای دشت قزوین رسالت ما را سنگین می کند تا برنامه های جدی تری در این عرصه اجرا کنیم.

بخوانید:  ۲۰ پرونده تخلف عرضه روغن موتور در خراسان‌شمالی به تعزیرات حکومتی معرفی شد

اعلایی گفت: بستر سرمایه گذاری در استان قزوین مهیا شده و اگر سرمایه گذار وارد شود آماده جذب آنها و همکاری مناسب هستیم لذا از وزیر محترم درخواست می کنیم قزوین را بعنوان پایلوت طرح های مهم انتخاب کنند تا طرح های توسعه ای را در این منطقه پیاده کنیم.


آیا این خبر مفید بود؟

وی اظهارداشت: وزیر حهاد کشاورزی نیز بر احیای دشت قزوین و ایجاد منطقه آزاد ویژه کشاورزی با توجه به ظرفیت این دشت تاکید کرده اند که می توان مناسبات ویژه ای برای آن تعریف کرد تا بهره وری آب نیز بیشتر شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: فضای اقتصادی کشور نیازمند توجه بیشتری است و اگر مدیریت یارانه ها در بهار امسال  بخوبی انجام نمی شد با مشکلات جدی تری مواجه می شدیم.

استاندار قزوین یادآورشد: بدخواهان در مسیر رسیدن به آرزوهای خود همه توان اجرایی و ظرفیت رسانه ای و اطلاع رسانی و بنگاههای اقتصادی و سخن پراکنی را بکار گرفتند و آخرین تلاش خود را انجام دادند تا به هدف برسند و ما امروز در شرایط جنگ ترکیبی قرار داریم.

محمد مهدی اعلایی در این جلسه اظهارداشت: شرایط این روزهای کشور ویژه است و باید اهتمام ما برای انجام رسالت خدمت رسانی بیشتر شود زیرا اگر در گذشته بسیاری از دشمنی ها و برنامه ریزی برای تجزیه کشور را پنهان می کردند اما در این ایام اشکارا و بی پرده نیت خود را نشان دادند.

image_2022_11_10-23_53_56_263_oq1

وی اظهارداشت: اولین معامله آب در کشور بزودی در قالب «بازار آب» انجام می شود تا ضریب درآمد به تولید آب بالا برود و سازمان جهاد کشاورزی نیز برای بهبود کشت و گونه های جدید و کشت قراردادی برنامه ریزی کرده که نیازمند حمایت ملی هستیم.

بخوانید:  سه عضو یک خانواده به سبب بلعیدن تریاک در کاشمر دستگیر شدند

اعلایی تصریح کرد: حوادث امروز دیگر نمای فتنه ندارد که تشخیص حق و باطل سخت باشد و بعلت این که دشمنی ها آشکار و قابل تشخیص است می توان حق و باطل را شناخت.