قهرمانان اسکیت باز جنوب کشور مشخص شدند

سورنا قاسم پور از تیم پرشین فارس، هرمزگان صدرا جهانگیری از تیم نظری جوان هرمزگان و فارس پرشین رادمهر زارع از تیم پرشین فارس نیز موفق شدند عناوین اول تا سوم رده سنی سوم متولدین 92-91 را به خود اختصاص دادند.

 رده سنی ششم متولدین 86-83 محمد متین راهپیما، امیررضا شهبازی و محمد امین صمیمی فر هر سه از تیم اسکیت پلاشی فارس به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی دوم متولدین 94-93 محمدرضا درفشانیان از تیم شیراز فارس، آدرین طهماسبی نیا از تیم اسکیت پلاشی فارس و آروین افتخار از تیم نیترو اسکیت (فسای فارس به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی چهارم متولدین 90-89 هستی صبوری از تیم نیترو اسکیت فسا فارس اول شد، ترنم طغرلی از تیم اسکیت رکورد سیرجان کرمان دوم و شارمین انگالی از تیم لوتوس بوشهر به مقام سومی رسید.

رییس هیئت اسکیت استان هرمزگان همچنین به فعالیت 17 ساله اسکیت استان اشاره کرد و و افزود: در طی این مدت هرمزگان در شاخه های اسکیت سرعت توانسته است جایگاههای بسیار خوبی را در کشور تصاحب کند و در هرمزگان استعدادهای بسیاری وجود دارند که اگر هدایت شوند و زیرساختهای لازم برای فعالیت آنان فراهم شود، میتوانیم شاهد مدال آوری آنان در سطح کشور و بین المللی باشیم.

 در بخش بانوان و در رده سنی اول متولدین 95 به بالا نیز هانا نعمت الهی از تیم پرشین فارس، نورا زیارتی از تیم ستارگان بوشهر و زهرا شهرآشوب از تیم جهان اسکیت گراش فارس به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

بخوانید:  معابر شهر کرج را از خاموشی خارج کنید

نظری با بیان اینکه در این دوره 257 ورزشکار در 6 رده سنی و در دو بخش آقایان و بانوان با یکدیگر به رقابت پرداختند اضافه کرد : نفرات برتر این رقابتها راهی اردوی تمرینی که در اسفند ماه در بندرعباس برگزار خواهد شد شرکت می کنند.

در سری رقابتهای اسکیت سرعت استانهای جنوب کشور و در رده سنی اول متولدین 95 به بالا کیان ملایی از شیراز فارس اول شد، کارن تورع از شیراز فارس عنوان دومی را به دست آورد و آرتین دوماری از تیم اوکو جیرفت کرمان به مقام سومی رسید.

در رده سنی سوم متولدین 92-91 نیز فارس آندیا بهرامیان از تیم اسکیت پلاشی فارس اول شد، روژان بابا ملکی از تیم اسکیت پلاشی فارس به مقام دوم رسید و شادان نادری پور به همراه دلسا حاتمی هر دو از تیم نظری جوان هرمزگان عنوان سوم مشترک را به دست اوردند.

در رده سنی پنجم متولدین 87-88 ، رضا رحیمی از تیم اسکیت پلاشی فارس اول شد، کرمان کیان گنجعلی از تیم خانه اسکیت کرمان دوم و فارس رضا بی باک از تیم سام اسکیت فسای فارس عنوان سومی را به دست آورد. 

در رده سنی ششم متولدین 86-83 نیز فاطمه عابدی و حنانه بحرانی فرد هر دو از تیم اسکیت پلاشی فارس اول و دوم شدند و گلسا سجادی از تیم شیراز سید نیز به مقام سومی بسنده کرد.



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان رضا نظری رییس هیات اسکیت استان هرمزگان در این باره اظهارداشت: این سری از رقابتهای اسکیت قهرمانی کشور با حضور 20 تیم ورزشی از استانهای هرمزگان ، کرمان ، فارس ، بوشهر و جزیره کیش برگزار شد.

بخوانید:  تولید واکسن از نانوذره‌ای که رفتار ویروس را تقلید می‌کند

وی در ادامه ضمن گلایه مندی از مسئولان در خصوص نبود پیست استاندارد در شاخه فری استایل، اسکیت برد و سالن رول بال در استان خاطر نشان کرد: در اسفند ماه سال جاری میزبان اردوی استعدادهای برتر جنوب کشور در رشته سرعت هستیم و این در حالی است که تنها پیست اسکیت استان که در بوستان ولایت واقع شده نیازمند ترمیم و بازسازی می باشد.

رضا نظری در ادامه از عضویت پنج اسکیت باز هرمزگانی در تیم ملی کشور خبر داد و گفت: تیم آقایان هرمزگان در سال گذشته نایب قهرمان کشور شد و هر چند ورزشکاران هرمزگانی به تیم ملی راه یافتند اما به دلیل نبود حمایت کافی از اعزام به مسابقات آسیایی باز ماندند. 

در رده سنی رده سنی چهارم متولدین 90-89 نیز کوروش رضایی از تیم ستارگان بوشهر اول شد، امیرحسین عباسی پور از تیم اسکیت پلاشی فارس دوم و حسین ابراهیم پور از تیم نظری جوان هرمزگان عنوان سومی را کسب کرد. 

پارمیس جعفری از تیم اسکیت پلاشی فارس، نورا بهشتی از تیم باشگاه رجبی کرمان و آرمیتا غفاری از تیم شیراز فارس به ترتیب عناوین اول تا سوم رده سنی دوم متولدین 94-93 را به دست آوردند.

در رده سنی پنجم متولدین 87-88 روژان رمضانی از تیم باشگاه رجبی کرمان، سوریا ملک پور از تیم اسکیت پلاشی فارس و الناز مختاریان از تیم نظری جوان هرمزگان به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.