قیمت باتری خودرو خرید باطری ماشین با گارانتی معتبر آمپرهای مختلف-مستر انرژی پلاس

این شرکت شاید دارای پیشینه زیادی نباشد اما فعالیت خود را قدرتمند با کادری مجرب آغاز کرده است. این کارخانه تولید کننده باتری خودرو، در مساحتی بیش از ۱۲۰۰۰ هزار متر مربع در فاز ۲ منطقه آزاد تجاری – صنعتی ارس احداث شد و در سال ۱۳۹۳ فاز اول به بهره برداری رسید. که محل آن در استان البرز است در سال 1396 با هدف تولید باتری خودرو تاسیس گردید. محصولات این شرکت شامل تولید باطری اسیدی تولید و هم باطری اتمی می باشد. برنا باطری برای انواع ماشین های داخلی و خارجی باطری مخصوص برای آن خودرو را تولید می کند. بله، ایران باتری موفق به کسب نمایندگی رسمی اکثر برندهای معتبر باتری شده است.

من سراتو مدل 97 دارم و اخیر اگر دوسه روز ماشین استارت نخورد باطری تخلیه می شود و باید با باطری به باطری ماشین www.mrenergyplus.com را روشن کرد. باتری های 100 آمپر تولید داخل قابل نصب روی خودروی شما میباشد. باتری فابریک از نوع AGM میباشد اما باتری های موجود در ایران سیلد اسید هستند.

باتری 55 آمپر کایامکس

به این نکته توجه داشته باشید که بسته به موقعیت و نوع شارژر خود می‌توانید از شارژر برای شارژ کردن کامل باطری خود استفاده کنید. باطری خودرو، جریان ثابتی را برای روشن نگه‌داشتن خودرو و لوازم جانبی دیگر مانند (رادیو، چراغ‌های جلو و هر رایانه داخلی) فراهم می‌کند. در گذشته باتری های اتومبیل نیاز به نظارت و نگهداری به منظور تعویض آب مورد استفاده در باتری ماشین داشتند. نگهداری ضعیف باتری با آلیاژ های متنوع ، منجربه کاهش آب تشکیل شده در باتری ماشین می شد. باتری های امروزی نیاز به اضافه کردن آب برای افزایش عمر ندارند. بعضی مدل های باتری ماشین کلاهک های مخصوصی داشتند که به دارنده باتری اجازه میداد تا بتوانند به راحتی آب باتری را تخلیه و آب باتری جدید اضافه کنند.

بخوانید:  بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟-خرید بک لینک گلدلینک

در صورت داشتن هرگونه سوال یا نظری در زمینه باتری خودرو و یا نوشته فوق میتوانید در فرم نظرات انتهای صفحه با ما به اشتراک بگذارید. همکاران فنی کیان باتری در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ خواهند داد. عملیات اجرایی کارخانه برنا باتری ظرف مدت کوتاهی در منطقه صنعتی سه راه مبارکه اصفهان انجام و بهره برداری از این طرح ارزشمند صنعتی از سال 1373 آغاز گردید. تشخیص خرابی خودرو از نبود برق پشت آمپر و یا مشکلاتی این چنینی سخت نیست، با این حال باید سریعا به تعمیرگاه خودرو بروید و ماشین را به طور کامل بررسی کنید. چرا که ممکن است خرابی باطری به سولفاته شدن و یا تاریخ انقضا آن مربوط باشد و در این شرایط باید حتمادینام خودرو نیز چک شود. در فرآیند ساخت باتری‌های اتمی، ابتدا تعدادی صفحه شارژ می‌شوند؛ سپس صفحات روی هم قرار گرفته و در قالب خاص باطری‌های غیر سیلد عرضه می‌شوند.

باتری صنعتی صبا

به عنوان یک استارت آپ تخصصی در زمینه فروش باتری ماشین و یو پی اس و ارائه انواع باتری خودرویی و صنعتی به فعالیت می پردازد. کیان باتری به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتی تعطیلات رسمی باز بوده و به ارائه خدمات میپردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برق خودرو خودرو کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری، شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. جهت مشاهده قیمت باتری ماشین و خرید باتری ماشین مورد نیاز خود بصورت تلفنی با شماره ۰۲۱۷۷۰۳۶۶۱۸تماس برقرار نمایید.

  • ما باتری کهنه شما را به قیمت روز باتری فرسوده کم کرده ایم و این کار هزینه شما را در هنگام خرید باطری پایین می آورد.
  • اگر باتری روی پایانه‌هایش درپوش‌های پلاستیکی دارد، برای دسترسی به پایانه‌ها درپوش‌ها را بردارید.
  • در این حالت اولین فکری که به ذهن هر متخصص خودرویی خطور می‌کند، خرابی باتری است.[۲]این اشکال به سامانه مولد و آلترناتور ( که به اشتباه دینام گفته میشود) بر میگردد.
بخوانید:  قفل دیجیتال بزرگترین وارد کننده و توزیع کننده قفل الکترونیکی دیجیتال-خانه هوشمند آکو

ما به عنوان نماینده رسمی کارخانه صبا باتری در شهر تهران، باتری خودرو شما را به تمام سطح شهر تهران به صورت رایگان ارسال خواهیم کرد و باتری صنعتی مورد نیاز شما را به تمام نقاط کشور ارسال خواهیم کرد. باتری دات کام – Battri.com ارائه دهنده قيمت روز باتری ماشین اعم از باتری ایرانی، باتری خارجی، باتری اتمی و باتری اسیدی می باشد. وب سايت ما با تغيير قيمت باطری ماشين بلافاصله به روز رسانی می شود تا همواره مرجعی براي قیمت روز باطری ماشين باشد. بهتر است باترین باطری ماشین را از عرضه کننده ای مطمئن و معتبر مانند شرکت ایراندوست خریداری بفرمایید.

برند های گلوبال و زیتکس نیز از با کیفیت ترین تولیدات کارخانه برنا می باشند. این شرکت با تولید باتری خودرویی و ups به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود. محصولات ویستا الکتریک، در انواع باتری های استارتی مناسب خودروهای سبک، نیمه سبک و سنگین می باشد این باتری ها با آمپرهای مختلف مناسب انواع خودروهای داخلی و خارجی می باشد.

باتری خودرو دارای دو قطب منفی و مثبت از جنس برنج است که باتری به وسیله این دو قطب و سر باتری های از جنس برنج و کابل های مربوطه، به دینام خودرو متصل می شود. نمایندگی باتری صبا دارای باتری UPS صبا، باتری واریان صبا و باتری آرمو صبا با تاریخ های تولید جدید می باشد و شما می توانید با خیال راحت باتری مورد نیاز خود را از نمایندگی باتری صبا تهیه کنید. از آمپر باتری های 100 آمپر تا 200 آمپر دارای 18 ماه گارانتی تعویض هستند. از آمپر باتری های 28 آمپر تا 65 آمپر دارای 15 الی 18 ماه گارانتی تعویض هستند.

بخوانید:  کابل شارژر گوشی و تبلت خرید کابل شارژر فروشگاه اینترنتی آرنیک موبایل
قیمت باتری خودرو خرید باطری ماشین با گارانتی معتبر آمپرهای مختلف-مستر انرژی پلاس این باطری ها برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجی قابل استفاده می باشد. خدمات گارانتی این نمایندگی رسمی به گونه ای استکه علاوه بر این که باتری های مشتریان خود را گارانتی می کند، باتری هایی که از این فروشگاه خریداری نشده اند را نیز گارانتی می کند. یعنی به غیر از مشتریان دائمی خود که از این فروشگاه خرید کرده اند، مشتریانی که فقط درصدد گارانتی باتری خود می باشند نیز برعهده دارد.

قیمت باتری استاروی

نمایندگی صبا باتری ، باتری UPS صبا و باتری واریان صبا را در بهترین سطح کیفیت با قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. از دیگر مسائل مهم که پیش از خرید باطری ماشین باید به آن توجه کنید تاریخ ساخت آن است. بهترین، با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین انواع باطری ماشین اعم از صبا باتری و همچین دیگر انواع باتری مانند باتری ups را از باتری ایران دوست خریداری بفرمایید. کافیست جهت خرید باطری ماشین با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. از این به بعد کافیست با فروشگاه اینترنتی ایران باتری تماس بگیرید تا باطری ماشین به صورت رایگان برای شما ارسال و روی خودروی شما نصب شود. ایران باتری با دارابودن ۳ نقطه ارسال در غرب تهران، شرق تهران و شمال تهران آماده ارسال سریع سفارشات باتری ماشین شما مشتریان عزیز در شهر تهران است.