قیمت و خرید PLC دلتا انواع دستگاه پی ال سی

از دیگر ویژگیهای این سری میتوان به سرعت عملکرد بسیار بالا در حد میلی ثانیه، تنوع مدلها در دو ساختار کامپکت ماژولار، طول عمر بالا و استهلاک مکانیکی پایین و … اشاره کرد. قیمت PLC S7 200 زیمنس از سری S7-300 پایینتر بوده و البته دارای کاربردهای وسیعی است. LOGO یا Logic Modules کنترل کننده ساده و ارزان قیمتی است که برای کار های کنترلی کوچک کاربرد دارد. این PLC به صورت کمپاکت است و برنامه ریزی آن توسط کلید های روی آن انجام می شود.

قیمت و خرید PLC دلتا انواع دستگاه پی ال سی

این فرآیند تا زمان بازگشتن پی ال سی به حالت اجرایی ادامه پیدا می کند. نحوه کارکرد و کاربرد plc و یا کامپیوتر دیجیتال صنعتی به گونه ای است که پاسخگوی محیط های صنعتی و فرآیندهای مختلف است. کامپیوترهای دیجی کالا صنعتی به گونه ای طراحی شده اند که در محیط های صنعتی دوام و ماندگاری بالایی دارند. به همین علت در برابر همه عوامل بیرونی مانند گرد و غبار و سرما و گرما و حتی در برابر رطوبت مقاومت بسیار زیادی دارند. علاوه بر این باید بیان کنیم که میکروپروسسور با استفاده از زبان کامپیوتر برنامه نویسی می شود.

در واقع پی ال سی‌ها اجزایی همچون ثبات انتقالی، زمان سنج و شمارنده دارند، که تمام این اجزاء در کنار هم موجب می‌شوند که یک فرآیند بسیار پیچیده را بتوان به راحتی کنترل کرد. مجموعه ما، دامنه وسیعی از محصولات و برندهای اتوماسیون صنعتی، همراه با گارانتی معتبر و قیمتی مناسب را پوشش می‌دهد و بیشترین تلاش را برای رساندن کالای باکیفیت به مشتریان عزیز در سراسر ایران در سریعترین زمان ممکن به کار می‌بندد. ایراد در پی ال سی ها در دو نوع باید بررسی شوند، ایرادات نرم افزاری PLC زیمنس یا سخت افزاری پی ال سی. قبل از اجرای پی ال سی ها باید مرحله تست را حتما انجام دهید و سیستم از لحاظ بی خطر بودن کاملا صحت خود را اعلام نماید. بعد از تست تمامی متصلات به پی ال سی حالا نوبت به فشار شستی استارت می باشد و آغاز عملیات کنترلی زیمنس می باشد. سیستم اتوماسیون صنعتی SIMATIC S مطابق با بالاترین استاندارها برای عملکرد قوی، با امنیت و دقت بالا طراحی شده است.

بخوانید:  لوله فلکسیبل صداگیر خرید اینترنتی و تلفنی لوله فلکسیبل صداگیر با تضمین کیفیت از تهویه مارکت

Plc کنترلر منطقی می باشد که قابلیت برنامه نویسی دارد.به طور کلی نوعی کامپیوتر صنعتی به شمار می رود که کاربرد های فراوانی همچون تجاری و صنعتی دارد. ضمن اینکه plc از نظر کاربری ، نرم افزار و سخت افزار، مانند کامپیوتر دسکتاپ اداری و خانگی نمی باشند. در واقع کنترلرها ورودی و سایر مقادیر متغیر را دریافت و زیر نظر گرفته و بررسی می نمایند و بعد با توجه به برنامه ای که به آن داده شده است برای نوع خروجی آن تصمیم می گیرد.

سری S با یک مکانیزم خطایابی یکپارچه شده ارائه می‌شود و نیاز به استفاده از دستگاه‌ها و برنامه جانبی برای خطایابی را از میان برداشته است. قابلیت‌هایی مانند برنامه‌های کنترل حرکت ساده، وظایف اندازه‌گیری و شمارش سریع همراه با سیستم‌های کنترل حلقه بسته به درون مدل‌های این سری ادغام شده‌اند و بدون نیاز به توسعه برد اضافی اجرا می‌شوند. مهمترین نکته‌ای که باید بدانید این است که پی ال سی جزء کالاهای گران صنعتی محسوب میشود. PLC‌های معمولی هم حتی برای شروع کار بسیار گران هستند، اغلب بیش از 1000 دلار برای سخت‌افزار و نرم‌افزار نیاز می‌باشد. با این وجود برخی از PLC‌ها را می‌توانید با کمتر از 100 دلار با نرم‌افزار رایگان دریافت کنید. PLCهای سری 1200 این شرکت، از قدرت و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار بوده و به راحتی میتواند تجهیزات مختلف در سیستمهای اتوماسیون صنعتی متنوع را کنترل نماید.

یک PLC می تواند از طریق شبکه های صنعتی یا بخش های مختلف اتوماسیون صنعتی از قبیل فیلد و مانیتورینگ ارتباط داشته قیمت plc باشد. در شکل (الف) نحوه ارتباط PLC با فیلد به کمک استفاده از Remote I/O نشان داده شده است. با استفاده از پی ال سی ویژگی انعطاف‌پذیری مکانیزم کنترلی بالا می‌رود. PLC نوعی کامپیوتر دقیق و برنامه‌ ریزی شده برای کنترل فرآیندهایی ویژه عموما در صنایع سنگین و بزرگ است. البته این کنترلر در بسیاری از صنایع خرد و متوسط دیگر نیز کاربرد دارد.

  • واحد خروجی مجددا این اطلاعات را از نوعی کد به سیگنال تبدیل می کند.
  • در واقع به هر اندازه‌ای که کاربرد دقیق‌تر و یا حساس‌تر باشد قیمت این تجهیز هم بیشتر است.
  • دستگاه‌های موجود در این سری در صنایع نساجی، ماشین‌های بسته‌بندی، کارخانجات ساخت ابزارآلات،‌ سیستم‌های نصب و صنایع برق و مکانیک مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • این کنترل کننده‌ها علاوه بر عملکرد منطقی سریع، از پروتکل‌های ارتباطی مختلف جهت اتصال به AC درایوها و HMI ها پشتیبانی می کند.
بخوانید:  معنی سحابی فرهنگ فارسی معین

36 تابع مختلف را می‌توان تنها با فشار دادن یک دکمه بر روی این سیستم فراخوانی کرد. تغییر عملکردها و تابع‌ها به‌راحتی و تنها با فشار دادن یک دکمه قابل انجام است و نیازی به سیم‌‌کشی‌های مجدد و زمان‌گیر نیست. اندازه کوچک این سری با طراحی یکپارچه نیاز به قطعات اضافی فراوان را از میان برداشته و قیمت این سیستم‌ها را بسیار کاهش داده ‌است.

PLC زیمنس CPU 1515-2 PN

در همین راستا اقدام به ساخت فیلم های آموزشی رایگان، فایل های آموزشی، برگزاری دوره های آموزشی مختلف با هزینه های مناسب کرده. همچنین تصمیم به تشکیل گروه مجازی گرفته ایم که به جرات می توان گفت کمتر سوالی در آن بدون جواب می ماند. تحلیل و بررسی کوتاه PLC زیمنس CPU 1211C AC/DC/RELAY CPU1211C این مدل از پرفروش ترین عضو CPU های زیمنس S می باشد چرا که قابلیت گسترش پورت ها و یا ارتباطات شبکه ای را از طریق ماژول های CM و ماژول SM ,BM را امکان… تحلیل و بررسی کوتاه PLC زیمنس CPU 1211C DC/DC/RELAY CPU1211C این مدل از پرفروش ترین عضو CPU های زیمنس S می باشد چرا که قابلیت گسترش پورت ها و یا ارتباطات شبکه ای را از طریق ماژول های CM و ماژول SM ,BM را امکان…

ویژگی های محصول S7 200 ؛

Plc به معنای کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی، کامپیوتر صنعتی است که به طور گسترده در کاربردهای تجاری و صنعتی استفاده می شود. البته plc ها هم از نظر کاربری و هم از نظر نرم افزاری و سخت افزاری ، مثل دسکتاپ های اداری و خانگی نیستند. این کنترل‌کننده‌ها ورودی‌ها و سایر مقادیر متغیر را دریافت و کنترل می‌کنند، سپس با توجه به برنامه‌ای که به آنها داده می‌شود، تصمیم می‌گیرند کدام خروجی را داشته باشند. این خروجی توسط PLC برای اجرای یک فرآیند یا خودکار کردن یک دستگاه کنترل می شود.

بخوانید:  کلاهک اچ کاربرد کلاهک اچ ویژگی کلاهک اچ تهویه مارکت

این سری از حداکثر 21 واحد توسعه جهت اتصال به کنترل‌کننده مرکزی پشتیبانی می‌کند. پردازنده‌های مختلفی با رابط‌های PROFINET و PROFIBUS یک‌پارچه برای عملکردهای متفاوت ارائه شده‌‌اند. رابط PROFIBUS امکان اتصال حداکثر 125 برد PROFIBUS DP را فراهم کرده و رابط PROFINET نیز امکان اتصال حداکثر 256 دستگاه PRIONET IO را برای دستگاه میسر نموده است. علاوه بر این، چندین پردازنده متفاوت می‌توانند در یک کنترل‌کتنده مرکزی در انجام محاسبات با هم همکاری کنند؛ این امر عملکرد PLC را به‌صورت چشمگیری افزایش خواهد داد. برای خرید انواع پی ال سیزیمنس با مجموعه الکتروثامن در ارتباط باشید.

پی ال سی چیست