لزوم استفاده بهینه از ظرفیت شهرستانی در جهت توسعه ورزش


آیا این خبر مفید بود؟

 

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حبیب ستوده نژاد مدیر کل ورزش و جوانان استان در سفر به شهرستان هریس با فرهاد جلیل‌وند فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، به استفاده بهینه از ظرفیت شهرستانی در جهت توسعه ورزش این شهرستان ها تاکید کرد.

جلیل وند در ادامه گفت: جوانان مستعدی در حوزه ورزش در این شهرستان وجود دارند که با برنامه ریزی و پیگیری هر چه بیشتر مدیرکل ورزش و جوانان و با استفاده از ظرفیت هیئت‌های ورزشی می توان سرانه ورزش را با اجرای برنامه های متنوع ورزش همگانی در این شهرستان به حداکثر رساند.

در ادامه ستوده نژاد به اهمیت استعدادیابی ورزشی از سنین کودکی و نوجوانانی اشاره کرد و از برنامه ریزی اداره کل ورزش و جوانان استان در این راستا خبر داد.

جلیل وند فرماندار هریس نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین اداره ورزش و جوانان شهرستان هریس بیان نمود: جوانان شهرستان هریس شور و اشتیاق انجام کار های داوطلبانه را دارند و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و ترغیب آنها به سوی ایجاد سازمان های مردم نهاد جوانان، می توان در جهت آموزش مهارت های زندگی به جوانان و جلوگیری از افزایش آسیب های اجتماعی در میان جوانان و به دست خود جوانان گام های موثری را برداشت.


نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخوانید:  احیای نخلستان‌های درجه دو و سه خرما و باغات گردو از طریق کشت بافت گیاهی





منبع

 


ستوده نژاد تاکید کرد: لزوم  استفاده بهینه از ظرفیت شهرستانی در جهت توسعه ورزش

در این دیدار که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان صورت گرفت، ستوده نژاد به استفاده بهینه از ظرفیت شهرستانی در جهت توسعه ورزش این شهرستان اشاره کرد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در یکسال گذشته شاهد اتفاقات و رویدادهای گسترده ای در حوزه ورزشی، فرهنگی و امورجوانان بوده است و فضای ورزش و امور جوانان استان با برگزاری مسابقات، همایش ها و جشنواره ها روز به روز پیشرفت چشم گیری داشته است. شهرستان هریس ظرفیت و پتانسیل بالایی در توسعه رشته های مختلف ورزشی، برگزاری مسابقات استانی و برپایی جشنواره های بومی و محلی دارد و باید با برنامه ریزی های مناسب از این ظرفیت به خوبی استفاده شود تا شاهد جامعه سالم و با شور و نشاط در سطح استان باشیم.


|