حیدری با بیان اینکه اساسنامه شرکت برج میلاد خدماتی و گردشگری است نه اقتصادی، گفت: با حمایت مدیریت شهری برای رفع چالش های موجود، برج میلاد می تواند به شرکت اقتصادی درآمدزا تبدیل شود و خدمات خود را در سطح ملی و بین المللی گسترش دهد.
امیر شهرابی مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران با بیان اینکه بر اساس نگاه بودجهای، منابع و درآمد مهمتر از مصارف و هزینه است و در اولویت نظام بودجه ریزی قرار دارد، افزود: سازمانها و شرکتهای تابعه شهرداری باید به عنوان مجموعههای درآمد زا برای خودکفایی مالی و عدم وابستگی به بودجه عمومی شهرداری تلاش کنند.
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: به نظر می رسد با انجام کار مطالعاتی دقیق باید برنامه درآمدزایی بلندمدت با نگاه سرمایهگذاری در بخش برج میلاد تدوین شود که این اقدام ماندگار چراغ راهی برای آینده خواهد بود.البته باید موانع اجرایی در توسعه برندینگ برج میلاد رفع شود
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از برج میلاد به عنوان یکی از مجموعههای تراز فرهنگی گردشگری در تهران، کشور و حتی منطقه خاورمیانه یاد کرد و گفت: به نظر می رسد با انجام کار مطالعاتی دقیق باید برنامه درآمدزایی بلندمدت با نگاه سرمایهگذاری در این بخش تدوین شود که این اقدام ماندگار چراغ راهی برای آینده خواهد بود. البته باید موانع اجرایی در توسعه برندینگ برج میلاد رفع شود.
برج میلاد می تواند به شرکت اقتصادی درآمدزا تبدیل شود
محمد امیرآبادی مدیرکل دفتر پایش برنامه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران نیز در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های برج میلاد از جمله احداث ساختمان اداری و توسعه و تکمیل طرح های باقیمانده فنی و مهندسی برج میلاد تهران توضیحاتی ارائه داد.