لزوم توسعۀ یکنواخت کشور در حوزه‌های ارتباطی

آیا این خبر مفید بود؟

انتهای پیام/

|





منبع

لزوم توسعۀ یکنواخت کشور در حوزه‌های ارتباطی

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ طاهری رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، جبران عقب ماندگی در حوزه اینترنت ثابت را از جمله مطالبات مردمی عنوان کرد و گفت: با توجه به یک دهه عقب ماندگی کشور در زمینه رشد اقتصادی و سرمایه گذاری در این حوزه، امیدواریم با سرمایه گذاری مناسب در همه حوزه ها، به بهره‌وری مطلوب دست یابیم.
وی با اشاره به شعار دولت هوشمند، ادامه داد: حرکت دولت سیزدهم به سمت دولت هوشمند قابل تقدیر است و انتظار داریم موفق به ارتقای حکمرانی الکترونیکی و یکپارچه سازی سامانه ها در پنجره واحد خدمات دولت بشویم.
طاهری اتصال دستگاه‌های مختلف به پنجره واحد خدمات دولت را عاملی موثر در جبران عقب ماندگی در این زمینه عنوان کرد و گفت: علی رغم توفیق‌های صورت گرفته، هنوز تمام دستگاه ها به صورت یکپارچه به این پنجره متصل نشده‌اند و متاسفانه شاهد هدر رفت وقت و هزینه هستیم.
رئیس کمیسیون صنایع مجلس، ابراز امیدواری کرد، با همت دولت و وزیر ارتباطات، گامهای تحقق حکمرانی الکترونیکی و یکپارچه‌سازی سریع تر برداشته شود.
وی با اشاره به رشد مطلوب توسعه اینترنت همراه در کشور افزود: با توجه به نیاز کشور و البته مناطق روستایی به توسعه اینترنت ثابت، باید عقب ماندگی های دهه قبل را جبران کرد و امیدواریم در این زمینه شاهد اتفاقات خوبی باشیم.
گفتنی است، در این مراسم که وزیر ارتباطات و معاونین وی نیز حضور داشتند، پروژه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به بهره برداری رسید.

بخوانید:  گل اول کنیا به ایران توسط اولونگا