لزوم نقش آفرینی مجمع خیرین سلامت برای رفع دغدغه بیماران خاص

وی در پایان خواستار دریافت آمار و ارقام از هیات امنای مجمع خیرین سلامت و همچنین شناسایی جایگاه و رتبه مازندران در این حوزه شد‌.

انتهای پیام

آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به هزینه های زیاد برای تامین داروهای بیماران خاص و صعب العلاج، خواستار استفاده از ظرفیت خیرین حوزه سلامت برای رفع دغدغه های این بیماران جهت تامین دارو شد.

لزوم نقش آفرینی مجمع خیرین سلامت برای رفع دغدغه بیماران خاص

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه نوع دوستی،‌خیرخواهی و هم نوگرایی عبادت محسوب می شود،‌گفت: خیرخواهی یعنی خواستن خیر و نیکی برای دیگران و از برترین صفات و فضایل انسانی که باید مورد توجه همگان باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی در جلسه با هیات امنای مجمع خیرین سلامت استان که در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد، ضمن قدردانی از همت والای خیرین سلامت در جهت رفع آلام بیماران و رفع نیازهای حوزه سلامت، اظهار کرد: از خدای بزرگ آرزوی جبران هم در دنیا و آخرت در رابطه با انفاق شما را دارم، خداوند هم وعده فرموده که آنچه را که شما انفاق میکنید ما جایگزین میکنیم، خداوند خلف وعده ندارد.

بخوانید:  قرارگاه مسکن تشکیل دهید/ مالیات ساخت خانه حذف شود/ املاک بانک‌ها و شرکت‌های دولتی فروخته شود

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مشکلات حوزه سلامت هم از نظر خدمات دهندگان و هم از جانب خدمات گیرندگان زیاد است، گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی که خدمات سلامت و درمان را ارائه میدهند و با کم و کسری‌ها در حوزه تجهیزات و امکانات لازم مواجه هستند، باید بخش خصوصی به کمک بیاید چرا که بیماران چشم امیدشان به مجمع خیرین است. 


آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف