لژیونرها برگ برنده تیم ملی خواهند بود/ صعود ایران رویاپردازانه نیست


ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا وضعیت حال حاضر تیم ملی فوتبال در آستانه اعزام این تیم به قطر را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: تیم ایران از شرایط خوبی برخوردار است و پس از دو بازی تدارکاتی حالا قرار است دو بازی دیگر برابر نیکاراگوئه و تونس برگزار کنیم که می تواند در آستانه رقابت های جام جهانی در قطر محک خوبی برای کادر فنی باشد.

مربی سرشانس فوتبال در خصوص این که صعود از مرحله گروهی تا چه حد می‌تواند برای ما به واقعیت تبدیل شود، افزود: تحقق این مساله برای ما رویاپردازانه نیست. بازی های اخیر تیم ملی برابر اورگوئه و سنگال (تیمی که در قاره آفریقا قهرمان است و مهره های زیادی را در سراسر دنیا به عنوان لژیونر در اختیار دارد) نشان داد تیم ما از نظر بضاعت و توان فنی در حدی است که می توانیم در مرحله گروه نتایج خوبی را بگیریم. البته باید به این موضوع اشاره کنم ما گروه آسانی نداریم اما با توجه به گروه و قرعه تیم های آسیایی دیگر شرایط برای صعود بهتر است. با وجود این که تیم آمریکا تیم ضعیفی نیست و نسبت به سال های قبل قوی تر شده ولی می بینیم در دیدار تدارکاتی برابر ژاپن شکست می خورد و این یعنی آمریکا تیم شکست ناپذیری نیست.

پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: تیم ملی لژیونرهای زیادی را دارد و تجربیات ارزشمند و اعتماد به نفس تیم به واسطه حضور این نفرات است و آنها برگ برنده ما خواهند بود. این موضوع روزهای خوبی را برای تیم ملی نوید می دهد و با این شرایط می توانیم نیم نگاهی به صعود از گروه داشته باشیم.

بخوانید:  بازدید آیت‌الله رئیسی از مجموعه تاریخی «ریگستان» ازبکستان

Ghasempour


آیا این خبر مفید بود؟

پیشکسوت فوتبال گفت: می‌توانیم نیم نگاهی به صعود از گروه خود در جام جهانی داشته باشیم.


خبرنگار: سمیه قدیری





منبع

لژیونرها برگ برنده تیم ملی خواهند بود/ صعود ایران رویاپردازانه نیست

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف