لیبروی ملی پوش گلستانی مسافر روتردام هلند

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ پس از پایان هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در شهر ناگویا ژاپن، تیم ملی کشورمان پس از رقابت با ژاپن، لهستان، چین و اسلوونی با یک پیروزی، سه شکست، چهار امتیاز ی شد و درجدول رده بندی یازدهم شد.






منبع

 سیدمحمد موسوی، محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی، جواد کریمی، محمدجواد معنوی‌نژاد، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، میثم صالحی، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسمعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور و آرمان صالحی از استان گلستان بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

 





انتهای پیام

آرمان صالحی والیبالیست اهل استان گلستان جزو بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی برای حضور در هفته دوم رقابت های لیگ ملت‌ها است.

لیبروی ملی پوش گلستانی مسافر روتردام هلند

ملی پوشان سه‌شنبه ۲۳ خرداد وارد تهران شدند و بهروز عطایی سرمربی تیم ملی بلافاصله ۱۶ بازیکن را برای حضور در هفته دوم لیگ ملت‌ها دعوت کرد.



آیا این خبر مفید بود؟

ملی‌پوشان کشورمان  پس از دو جلسه تمرین بامداد شنبه ۲۷ خرداد تهران را به مقصد فرانکفورت و سپس آمستردادم ترک خواهند کرد و از آنجا عازم شهر روتردام خواهند شد.

گفتنی است هفته دوم لیگ ملت‌ها از ۳۰ خرداد لغایت چهارم تیرماه در روتردام هلند و اورلئان فرانسه برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان در روتردام به مصاف تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند می رود.

بخوانید:  تقدیر از مسلم بازیار به عنوان دبیر برتر شورا های آموزش و پرورش استان هرمزگان