لیلاز مهمان شبکه اختصاصی پزشکیان در تلوبیون



به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، در راستای حضور پر شور مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، صدا و سیما یک شبکه اختصاصی به هر کاندیدا در بستر تلوبیون اختصاص داده که این روز‌ها تبدیل به بلندگوی تبلیغاتی کاندیدا‌ها در فضای مجازی شده است.

حضور کارشناسان و مشاورین حوزه‌های مختلف کاندیدا‌ها در این استدیو‌ها سبب شده که در این دوره مردم آشنایی بیشتری نسبت به تفکرات و برنامه‌های کاندیدا‌ها پیدا کنند.

با وجود اینکه امشب اولین مناظره از سیما پخش خواهد شد، اما ستاد‌های کاندیدا‌ها فضای مجازی را رها نکردند و استدیو‌های تلوبیون همچنان پر جنب و جوش است.

مهمان صبح امروز استدیو پزشکیان سعید لیلاز بود.

یکی از مشاورین اقتصادی کاندیدای جبهه اصلاح طلبان که سمت‌های اقتصادی زیادی در دولت یازدهم و دوازدهم داشته که اخرین مدیرعامل شهاب خودرو است.

لیلاز پس از پایان برنامه خود این اقدام معاونت فضای مجازی سازمان را سازنده و در جهت افزایش میزان مشارکت دانست و افزود: امروز اولویت همه ما در مرحله اول دعوت دوستان همکاران و اطرافیان به حضور در انتخابات است که این امر با به وجود آوردن شور و شوق فضای انتخاباتی مهیا می‌شود.

وی ادامه داد: امروز فضای مجازی مانند غذا برای مردم است و جزو لاینفک زندگی هر فرد است فلذا بخشی از این شور انتخاباتی در این فضا باید به وجود بیاید و این وظیفه دشوار به عهده معاونت فضای مجازی صدا و سیما است که با اختصاص استدیو به کاندیدا‌ها قدم بزرگی در این راه برداشته است.

به گزارش گروه سیاسی برنا شنبه نیز عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو سابق انجمن صنفی مطبوعات در استدیو پزشکیان حضور پیدا کرد که میزگرد وی در کانال اختصاصی پزشکیان در بستر تلوبیون پخش شد.

بخوانید:  منظور از دارایی قفل شده در دیفای چیست؟

استدیو‌های نامزد‌های چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به صورت شبانه روز به همراه عوامل فنی در اختیار ستاد‌های نامزد‌های انتخابات است و علاوه بر ضبط برنامه‌های تولیدی همایش‌ها را به صورت مستقیم پخش می‌کند.

انتهای پیام/



منبع