ماجرای تحویل جسد اشتباهی به یک خانواده داغدار در قبرستان چه بود؟


|





منبع



ماجرای تحویل جسد اشتباهی به یک خانواده داغدار در قبرستان چه بود؟

به گزارش برنا؛ چند روز پیش جسد مردی در یکی از محله‌های شهرستان سیرجان پیدا شد. این مرد معتاد و کارتن‌خواب بود و شواهد نشان می‌داد که بر اثر مصرف زیاد مواد‌مخدر جانش را از دست داده است. در این شرایط جسد به دستور بازپرس جنایی شهر به پزشکی قانونی فرستاده شد تا هویت وی شناسایی و تحویل خانواده‌اش شود.

اعضای خانواده‌ای پس از تحویل گرفتن جسد فرزندشان از پزشکی قانونی راهی قبرستان شدند تا او را به خاک بسپارند اما هنگام خاکسپاری راز عجیبی فاش شد.





 جسد مرد جوان به سردخانه پزشکی قانونی منتقل شد و کنار جسد مجهول‌الهویه‌ای قرار گرفت که چند روز قبل‌تر در یکی از محله‌های شهر پیدا و به پزشکی قانونی منتقل شده بود. از سوی دیگر تحقیقات برای یافتن هویت مرد کارتن‌خواب ادامه یافت تا اینکه مشخص شد وی اهل یکی از شهرهای اطراف اصفهان است. بررسی‌ها نشان می‌داد که این مرد از چند سال قبل، خانواده و شهرش را ترک کرده و به سیرجان مهاجرت و در آنجا زندگی می‌کرده تا اینکه در نهایت تبدیل به یک‌ کارتن‌خواب شده و در تنهایی جانش را از دست داد. با این اطلاعات، مأموران با خانواده متوفی تماس گرفتند و آنها را در جریان مرگ فرزندشان قرار دادند. به این ترتیب خانواده وی راهی شهرستان سیرجان شدند تا جسد پسرشان را تحویل گرفته و با انتقال به شهرشان، به خاک بسپارند.