مجلس این دوره به نمایندگانی با رویکرد و توانمندی اقتصادی نیاز دارد

وی اظهارداشت: مشارکت ۸۶ درصدی اعضای اتاق در قزوین بسیار ارزشمند بود و به نتیجه رسیدیم هرچقدر بتوانیم حاشیه سیاسی را کم کنبم و رقابت بیشتر شود به دستاوردهای بهتری خواهیم رسید.

عبدیان گفت: برای اولین بار انتخابات اتاق بازرگانی کشور با همین رویکرد توسط استانها و شهرستانی ها تعیین شد و حتی نایب رییس از تهران رای نیاورد که نشان می دهد حضور شفاف و آزادانه مردم چقدر مهم است.

عبدیان تصریح کرد: شهید سلیمانی نگاه فراجناحی داشت و ما هم این نگاه را داریم و فارغ از جناح بندی های سیاسی افراد اصلح را انتخاب می کنیم تا بتوانند حق استان را بگیرند.

انتهای پیام

این فعال اقتصادی اظهارامیدواری کرد با معرفی داوطلبان کاربلد و توانمند و مشارکت خوب مردم شاهد حضور افرادی قوی و متخصص و قانون دان در مجلس شاهد شکل گیری مجلسی تخصصی و کارآمد باشیم.

 



منبع

وی بیان کرد: قهر با صندوق های رای برای کشور آسیب زاست و همه را دچار بحران می کند لذا همه باید فارغ از مشکلاتی که درگیر آن هستیم، نسبت به انتخابات احساس مسئولیت کرده و با بررسی ابعاد مختلف توانمندی نامزدها برای انتخاب افراد مورد نظر همت کنیم.

وی اضافه کرد: از نگاه ما فعالان اقتصادی شرایط کشور با چالش هایی که دارد به نمایندگان اقتصادی بیشتر از افراد سیاسی نیاز دارد لذا در این دوره مصمم هستیم پس از تایید نهایی همه افرد از شش نامزد شاخصی که امکان رای آوری بیشتری دارند دعوت کنیم تا در نشستی با فعالان اقتصادی به سوالهای آنها پاسخ دهند تا به یک جمع بندی مناسب برسیم.

بخوانید:  تشکیل تعاونی‌های توسعه روستایی باید در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهدی عبدیان در نشست خبری قائم مقام شورای وحدت استان قزوین که عصر سه شنبه در سالن جلسات اتاق بازرگانی قزوین برگزار شد اظهارداشت: در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود به همه تشکلها کمک می کنیم تا برای روشنگری و دعوت مردم به مشارکت از امکانات اتاق استفاده کنند تا شاهد انتخابات پرشوری باشیم.

عبدیان اظهارداشت: در اتاق بازرگانی در راستای مسئولیت های اجتماعی با همه گروهها و تشکل هایی که می خواهند تنور انتخابات را گرم کنند کار می کنیم و خودمان هم به کسانی رای می دهیم که با دانش اقتصادی بتوانند حامی فعالان اقتصادی باشند.

وی اضافه کرد: به نظر می رسد در دوره اخیر کمترین ورودی مجلس از نامزدهای اقتصادی بود و در این بخش عقب ماندیم لذا اگر این بار چند نماینده با رویکرد اقتصادی به مجلس بروند برای ما صنعتگران و تولیدکنندگان به مراتب بهتر است البته ما فقط شاخص ها را می گوییم تا افراد خودشان به هرکسی اعتماد داشتند رای دهند.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین یادآورشد: مشکل کشور اقتصاد است ولی ما نماینده ای که صدای فعالان اقتصادی باشد را کمتر شاهد بودیم لذا باید خارج از نگاه سیاسی در حوزه اقتصاد بیشتر کار کرد تا عقب ماندگی ها جبران شود.