مجمع مشورتی نظام مسائل حلقه واسط برای شناسایی و حل مشکلات است


به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین ، اولین همایش زنان تاثیرگذار در اقتصاد روز سه شنبه با حضورخانم دکتر فرزانه شکوری معـاون امـور بانـوان مجمع مشورتی نظام مسائل کشـور، فاطمه محمد بیگی مدیرکل  کتابخانه های عمومی استان، کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان استانداری، علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین و جمعی از بانوان در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوين برگزار شد.

مجمع مشورتی نظام مسائل حلقه واسط برای شناسایی و حل مشکلات است

کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین در این همایش گفت: چهارمین استانی هستیم که این همایش را برگزار می کنیمو امیدواریم این رویدادها به شناسایی مسائل و مشکلات استانها کمک کند.

وی بیان کرد: در گذشته همه تصمیمات در تهران گرفته می شد اما امروز با راه اندازی این مجمع مشورتی یک حلقه واسط است تا دغدغه و مشکلات شناسایی شده و به تهران اعلام شود.

مجمع مشورتی نظام مسائل حلقه واسط برای شناسایی و حل مشکلات است

علیخانی تصریح کرد: کارآفرینان و بانوان دغدغه مند هم بایستی مسایل مهم استان را شناسایی کرده و به تهران منتقل کنند تا زمینه حل آنها تسریع شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین افزود: برخی موارد که در استان برای آن نمی توان تصمیم گرفت می تواند شناسایی شده و به مسئولان تهران منتقل شود تا توسط نمایندگان مجلس و یا سایر قوا حل شود.

علیخانی گفت: این حلقه واسط می تواند نظرات را منتقل کند تا در تصمیم‌گیری ها تاثیرگذار باشد.

وی یادآورشد: در بخش بانوان قزوین آماده همکاری هستیم و امکان ارتباط بیشتر با شورا و شهرداری و استانداری را برقرار می کنیم.

انتهای پیام



منبع

بخوانید:  شهرداری ارومیه ترمز پیکان را کشید / جهانگیر و تیمش همچنان می‌برند