مجموعه بزرگی مثل ذوب آهن نیازمند حمایت‌های بیشتری است

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،‌ محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مشیت خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک ، اظهارداشت:خوشحالم در خدمت مردم عزیز و شریف اراک هستم و خاطرات خوبی با این مردم دارم در زمانی که هدایت تیم آلومینیوم اراک رو بر عهده داشتم.
وی افزود: دومین تیم جوان لیگ هستیم و بازی فردا با توجه به شناخت شرایطی که از دوتا تیم داریم فکر می کنم بازی خیلی خوبی از آب در بیاید.
وی افزود: امیدوارم هوادارانی که در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند، بتوانند شاهد یه بازی خوب و لذت بخشی باشند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد محرومان و مصدومان گفت: متاسفانه در تمرینات بعد از بازی مقابل تراکتور فردین یوسفی با مقداری از مصدومیت از ناحیه همسترینگ روبرو بود که در حال بهبودی است.
وی تصریح کرد: امروز خبری در رسانه‌ها شنیدم که گفته شده بود، تیم ذوب آهن به ۴۰ درصد پرداختی رسیده، وظیفه خودم می‌دانم که مقداری خبر را شفاف سازی کنم؛ اینکه به هر حال فکر می‌کنم باید هواداران و کسانی که در فوتبال هستند این را بدانند، اول تشکر می‌کنم از کل مجموعه کارخانه باشگاه و همه عوامل تیم. اینکه پرداختی تا امروز به ۴۰ درصد رسیده باشپ چنین چیزی نیست.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در باشگاه ذوب آهن مشکلات عدیده‌ای داریم؛ ولی اخلاقی ندارم که بخواهم آن را در رسانه‌ها فریاد بزنم و الان که این مسئله را گفتم به خاطر برداشت اشتباه و شفاف سازی خبر بود.

بخوانید:  گوگل تسلیم دولت آلمان شد

ربیعی اضافه کرد: این می‌تواند یک باری برای مجموعه ما باشد، طبق تعهدی که باشگاه به عوامل تیم و بقیه بازیکنان داشته است این پیش پرداخت به صورت کامل به عده‌ای از بازیکنان و کادر فنی پرداخت نشده بود و طبق قاعده باید بعد از هفته هشتم پرداختی تیم ما بین ۳۵ تا ۴۰ درصد می‌رسید.

وی ادامه داد: اما اتفاقی که رخ داد برای ماه‌های ۹ و ۱۰ یعنی یک ماه آینده و دو ماه آینده چک داده شد، اگر چک دی ماه پاس شود، تیم ما از ۱۰ درصد پرداختی به ۴۰ درصد می‌رسد  که باید از مدیریت کارخانه تشکر کرد.
ربیعی خاطرنشان کرد: من به عنوان سرمربی و کادر فنی نه تنها آن را به صورت کامل نگرفته ام، بلکه شخصا سه ماه تا ۴ ماه است هیچ حقوقی دریافت نکردم.
وی اظهارداشت: ما در باشگاه ذوب آهن مشکلات عدیده‌ای داریم؛ ولی اخلاقی ندارم که بخواهم آن را در رسانه‌ها فریاد بزنم و الان که این مسئله را گفتم به خاطر برداشت اشتباه و شفاف سازی خبر بود.
وی عنوان کرد: باز هم از همت اعضای هیئت مدیرها کارخانه تشکر می کنم، می‌دانم همه همیت و همت باشگاه و کارخانه در این هست که بتوانند تیم ذوب آهن را از لحاظ ذهنی از لحاظ مالی شرایط و فرایند خوبی را ایجاد کنند تا تیم مشکلی نداشته باشد. هنوز بازیکنان سال گذشته‌ ما هم تسویه نکرده‌اند، ما پر از مشکلات هستیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: باز هم می‌گویم مجموعه بزرگی مثل ذوب آهن نیازمند حمایت‌های بیشتری است برای اتفاقاتی که در گذشته نه چندان دور برای فوتبال کشور رقم زده است. ما و آلومینیوم اراک در این هشت هفته نشان دادیم که می توانیم حرکت های مثبتی ایجاد کنیم .
ربیعی تاکید کرد: خیلی علاقه ندارم در مورد مسائل درون خانوادگی ذوب آهن صحبت کنم ولی اگر این صحبت‌ها را انجام دادم جهت شفاف سازی بوده است و مجبور شدم این مسئله را بگویم.
انتهای پیام

بخوانید:  کاهش ۲ درصدی رشد سرقت در کشور



منبع