مدرسه سنگر فرهنگی ایران اسلامی است

معاون استاندار مازندران با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع معلمان کشور، گفت: پاسداری از هویت ایرانی اسلامی و پرچم پرافتخار انقلاب اسلامی رسالت خطیر معلمان در مدارس است.

سلگی با تشریح ابعاد فرهنگ عاشورا؛ آزادگی، ظلم ستیزی و دفاع از مظلومان را ویژگی بارز آن دانست و افزود: دانش آموزان و معلمان آزاده ایران اسلامی با الگو گیری از فرهنگ عاشورا تهدید جدی برای ماهیت نظام سلطه جهانی محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، روح الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، در آیین تجلیل از معلمان مدرسه هدی ساری، افزود: امروز عرصه جنگ نرم استکبار علیه کشورمان در مدرسه و با معلمان و دانش آموزان جریان دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این که، مدرسه سنگر فرهنگی ایران اسلامی است، گفت: معلمان با تقدیم پنج هزار شهید نقش برجسته ای در تکوین منظومه فکری انقلاب اسلامی دارند. ‎





منبع

این مسوول تصریح کرد: دشمن با التهاب آفرینی و جنگ روانی در مدارس به‌عنوان کانون علم و دانش در صدد مقابله با منظومه فکری انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام

وی ترویج ابتذال فرهنگی از طریق آینده سازان کشور را راهبرد استکبار و استعمار در مواجهه با ایران اسلامی دانست و ادامه داد: جداسازی دانش آموزان از آموزه های دینی و آیین های فرهنگی بومی و سنتی و ارائه الگوهای تصنعی و وارداتی راهبرد جدید استکبار است.

بخوانید:  بسیج دستگاه‌های دولتی برای پیگیری حقوق مردم شرق ایران در موضوع حقابه هیرمند با محوریت وزارت نیرو


|