مدیران برای افزایش مشارکت انتخاباتی وظیفه دارند

وی عنوان کرد: مهمترین انتظار این است که مدیران با اقدامات جهادی، انقلابی، بموقع و سریع به صورت غیر مستقیم رضایت مندی را ایجاد کنند تا نقشه دشمن نقش بر آب شود و شاهد مشارکت بالا در انتخابات اسفند امسال باشیم.

طالبی با اشاره به لزوم ایجاد رضایت مندی برای برگزاری انتخاباتی پرشور افزود: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در حوزه دانشگاه و مدارس هم مورد تأکید است.

به گفته وی؛ مدیران، معاونان و کارشناسان باید توجیه شوند که به نحو خوبی پاسخگوی مردم باشند لذا باید وقت گذاشته و اقناع‌سازی انجام دهند.

انتهای پیام

معاون استاندار اظهار داشت: در حوزه‌ های کاری باید مسئله‌ یابی کرده و چالش‌ها احصا شوند تا به دنبال حل مسئله برویم اما باید مسایل برای مردم نیز تبیین شود و موانع را نیز بازگو کرد.

طالبی با تأکید بر اینکه موضوعات حل نشده و شبهات برای مردم نباید باقی بماند گفت: در کنار کار شبانه‌روزی باید صادقانه با مردم صحبت کنیم و درب اتاق مدیران همواره به روی مردم باز باشد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

معاون استاندار گفت: اگر همه دستگاه‌ ها در کنار هم قرار گیرند برنامه در خور شأن با بازخورد بالا می‌توان اجرا کرد و جهاد تبیین هم در خلال این مراسم باید مد نظر باشد تا قشر خاکستری را بتوان تحت تأثیر قرار داد.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های فرهنگی در مناسبت‌های ملی و مذهبی باید هم‌افزایی کنند افزود: بخشی نگری و جزئی نگری معضل بزرگی برای برنامه‌های فرهنگی است که بازخورد خوبی در جامعه ندارد.

بخوانید:  سینما حقیقت سه نشست تخصصی با عنوان «میزحقیقت» برگزار می کند

خبرنگار:مرضیه شهریاری





به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ سید محمدرضا طالبی با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری استان، افزود: در فضایی که قرار گرفته‌ایم دشمن از الان برنامه‌ ریزی کرده و به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم به خصوص قشر جوان است. 


آیا این خبر مفید بود؟

به گفته وی؛ باید در مقابل این یأس و ناامیدی که از طریق فضای مجازی و رسانه‌های در اختیار به طور مرتب القا می‌شود برنامه‌هایی برای خنثی‌سازی داشته باشیم.

به گفته وی؛ امنیت مهمترین مسئله‌ ای است که باید برای مردم تبیین شود و در موضوع سلامت انتخابات نباید مدیران دست به اقدامی بزنند که شائبه حزب گرایی له یا علیه کسی در ذهن مردم متبادر شود.

وی گفت: توفیقات نظام، پیشرفت‌ها در حوزه استانی، ملی و بین‌المللی در این گونه برنامه‌ها بیان شود تا شبهات به خصوص در بین نسل جوان از بین برود.