مدیران حامی شرکت‌های خلاق تشویق شوند

وی افزود: ما در کشور هزاران مدیر و مسئول داریم که در صدها نهاد و دستگاه مختلف، مشغول به کار هستند. ممکن است حوزه اختیارات هر کدام از آنها با بحث کاری استارتاپ‌ها و شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان مختلف، در مقاطعی هم‌پوشانی داشته باشد. از این رو بسیار حیاتی است که این مدیران هر چه بیشتر با کار و فعالیت شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان و نحوه حمایت از آنها آشنا شوند.


نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف





منبع

مدیران حامی شرکت‌های خلاق تشویق شوند

انتهای پیام/






به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ روبرت بگلریان نماینده ارامنه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حمایت از مدیران حامی زیست‌بوم فناوری و نوآوری گفت: تا کنون کار بسیار بزرگی در معاونت علمی و فناری ریاست‌جمهوری در خصوص گسترش زیست‌بوم نوآوری در کشور صورت گرفته است. هم‌افزایی همه توان و قدرت دستگاه‌های اجرایی مختلف، می‌تواند تکمیل کننده این تلاش‌ها باشد.

بخوانید:  ماه رمضان در همدان/ از برپایی مراسم «کیسه برکت» تا طبخ «نان کماج» و «حلوا زرده»

وی با اشاره به ضرورت‌های حمایتی از زیست‌بوم فناوری و نوآوری گفت: مشابه سازی شرکت‌های موفق خارجی، تدوین مقررات کارآمد و مقررات زدایی قوانین دست و پاگیر از جمله دیگر حمایت‌های موثر است، مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد تا در این خصوص همکاری لازم را به عمل آورد و در این زمینه نیز تا کنون قوانین بسیار خوبی وضع شده است.

یک نماینده مجلس ضمن تاکید بر اهمیت شرکت‌های خلاق گفت دستگاه‌های اجرایی مختلف و مدیران آنها که از این شرکت‌ها حمایت می‌کنند باید تشویق شوند.


آیا این خبر مفید بود؟