مدیران در رفتار و گفتار خود مراقبت کنند تا شائبه انتخاباتی پیش نیاید

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان، سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان عصر امروز دوشنبه ۲۵ دیماه با اعضای ستاد انتخابات، هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان کلاله در شرق گلستان دیدار کرد.

انتهای پیام/



منبع

مهاجر در این نشست اظهار داشت: برگزاری باشکوه و مقتدرانه انتخابات، بعد جمهوریت نظام و انقلاب را که نقطه قوت و افتخار ایران اسلامی است، در دنیا برجسته کرده و به نمایش خواهد گذاشت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: همه مدیران در سطوح مختلف، از دهیاران تا سطوح استانی مدیریتی، در رفتار و گفتار خود مراقبت نمایند تا شائبه موضع‌گیری له یا علیه نامزدی ایجاد نشود، قطعا در صورت محرز شدن تخلف، برخورد خواهد شد.  

مهاجر افزود: مطمئنا کار مضاعف، صادقانه و دل‌سوزانه مسئولان، بیش از هر برنامه‌ای مردم را به مشارکت در انتخابات ترغیب و تشویق خواهد کرد و این رویکرد استاندار معزز در انتخابات است.

وی بیان کرد: انتخابات در ایران اسلامی، یکی از مظاهر اصلی مردم سالاری دینی است، استفاده از معتمدین مردمی در هیئت‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات نیز یکی دیگر از مظاهر مشارکت مردم در انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: ماموریت سخت و سنگینی بر دوش داریم که با تعامل، هماهنگی، هم‌پوشانی و هم‌افزایی سهل خواهد شد.

وی افزود: لازمه عملیاتی شدن راهبرد رسام در برگزاری انتخابات، تعامل و هماهنگی همه دست‌اندرکاران، از هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی است و این تکلیف اعتقادی و قانونی ما است.

مهاجر اضافه کرد: قطعا این هم‌کاری و تعامل فراتر از قانون نبوده و در چهار چوب قانون برای اجرای بهتر و کامل‌تر وظایف ما خواهد بود.

بخوانید:  اصلاحات اقتصادی با وجود بلعیدن بودجه توسط شرکت های دولتی سخت است