مدیریت جدید باشگاه مس کرمان هر آنچه که باید را انجام دادند/درود به شرف این تیم انزلی و هوادارانش

منهاجی در پایان گفت: لحظاتی هم ریسک کردیم و لازم بود که این کار را انجام دهیم. فرصت‌هایی هم داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ناگفته نماند که فکر می‌کنم یک جاهایی هم مثل ضربات ایستگاهی شانس آوردیم‌.


منهاجی: مدیریت جدید باشگاه مس کرمان هر آنچه که باید را انجام دادند/درود به شرف این تیم انزلی و هوادارانش

او ادامه داد: ما می‌دانستیم که با توجه به تیمی که ملوان دارد در لحظات ابتدایی کار سخت است. درود به شرف آقای مازیار زارع، پژمان نوری و همکارانشان که اینطوری این تیم را آماده کردند. بیست دقیقه اول محتاطانه وارد بازی شدیم و بعد از آن یک مقدار تغییر سیستم داشتیم و سعی کردیم که از قالب احتیاط بیرون بیاییم.





منبع

مربی مس کرمان گفت: دوست دارم در فضای داخلی‌ای که در تیم ما به وجود آمده و این همدلی که در این لحظه‌های سخت با ماست، از مدیریت جدید تیم تشکر کنم، نه در قالب یک شعار و تعارف. هر آنچه که باید را انجام دادند و هرگونه حمایت لازم را از ما داشتند. ما شرمنده آنها هستیم و امیدواریم که از پس جبران زحماتشان بربیاییم.


آیا این خبر مفید بود؟


انتهای پیام

مربی مس افزود: “از بچه‌ها تشکر کردم و واقعاً جا دارد که از آقای داور هم تشکر بکنم. داوری در این شرایط بسیار سخت است. خوشحالیم که خیلی صحنه‌های سختی هم پیش نیامد، اما به هر حال ایشان با تجربه‌شان اداره کردند. نکته دیگر اینکه دوست دارم در فضای داخلی‌ای که در تیم ما به وجود آمده و این همدلی که در این لحظه‌های سخت با ماست، از مدیریت جدید تیم تشکر کنم، نه در قالب یک شعار و تعارف. هر آنچه که باید را انجام دادند و هرگونه حمایت لازم را از ما داشتند. ما شرمنده آنها هستیم و امیدواریم که از پس زحماتشان بربیاییم.

بخوانید:  ارائه خدمات مناسب به مشتریان از اهداف کاری مخابرات قزوین است

او در ادامه گفت: “فضای بسیار سختی در بازی برای ما حاکم بود. لحظات نفس‌گیری را پشت سر می‌گذاریم. قبل بازی یک شرایط خاصی برای ما پیش آمد که به آن اشاره نکردیم. ما خیلی دست پری هم نداریم اما چهار، پنج بازیکنمان هم نبودند. دست آقای حسین‌خانی بسته بود. بابت تلاش بازیکنانمان ممنونم. به هر حال اگرچه این نتیجه برای ما ایده‌آل نیست و دلخواه ما این بود که در همین شرایط سخت هم برنده باشیم اما بازی در انزلی مقابل تیم با انگیزه این چنینی کار بسیار سختی است. به هر حال همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم کار به هفته آخر کشید. تا ثانیه‌های آخر ما دست از تلاش بر نخواهیم داشت و این چراغ را روشن نگه می‌داریم. امیدوارم این امانت را به سلامت تحویل دهیم.”


|