مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی

وی افزود: در مورد رفع مشکلات در حوزه ورزش استان، تکمیل خانه جوان و اعطای تسهیلات به باشگاه‌داران پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

معاون سیاسی استاندار افزود: جوانان کشور دل در گرو نظام دارند و باید به صورت ویژه به آنها خدمات داده شود، شاید در جایی کمبود اعتبارات هم وجود داشته باشد اما بسیاری از کارها را می‌توان بدون دخالت پول و اعتبار پیش برد.

وی تصریح کرد: تا زمانی که نیروهای مخلص و انقلابی حضور دارند، از بابت توطئه‌های دشمنان نظام هیچ نگرانی نداریم اما این تلاش‌ها کافی نیست و باید با مجهز شدن به علم روز به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم در حوزه ورزش و جوانان بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم.

طالبی متذکر شد: دشمنان دست به دست هم داده‌اند که به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند و فکر جوان ما را از پیشرفت کشور منحرف کنند اما جمهوری اسلامی ایران در سایه این فشارها و تحریم‌ها به پیشرفت‌های مهم و بزرگی دست یافته که اگر این پشتیبانی و روحیه انقلابی جوانان ما نبود با مشکلات زیادی مواجه می‌شدیم.

شایان ذکر است: در این مراسم، ضمن تقدیر از محمدحسین خسروی، محسن قطبی با حکم وزیر ورزش و جوانان به سمت سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی منصوب شد.

 

انتهای پیام

معاون استاندار اظهار داشت: با وجود تلاش‌های زیادی که انجام شده، از بابت اینکه اندیشه جوانان را به دست فضای مجازی که مدیریت آن در دست کشورهای استعماری و استکباری است سپرده ایم، غفلت و کم‌کاری‌هایی صورت گرفته است.

بخوانید:  رونمایی از سرود تیم ملی در جام جهانی

به گفته وی؛ دشمن در جاهایی شاید از ظرفیت امپراتوری رسانه خود استفاده کند و شبهاتی را به وجود بیاورد اما به محض اینکه فضای غبارآلود کنار می‌رود، مردم ما متوجه سناریوی دشمن می‌شوند و اینجاست که اتفاقات بزرگی همچون ۹ دی و ۲۲ بهمن با همه مشکلات اقتصادی و معیشتی که مردم دارند رقم می‌خورد و همه اینها به خاطر وجود سرمایه بزرگ جوانان ولایی، انقلابی و اسلامی است.

وی تصریح کرد: کشورهای استعماری و استکباری همچنان اعتراف می‌کنند که هر کدام از این برنامه‌ریزی‌ها و سناریوهایی که نسبت به جمهوری اسلامی ایران رقم زده اند برای هر کشور دیگری اجرا می‌کردند در همان مرحله اول سرنگون می‌شد اما ما هر سال با چند فتنه بزرگ مواجه می‌شویم و به راحتی فتنه‌ها را مدیریت می‌کنیم و هر روز قوی‌تر مشکلات را پشت سر می‌گذاریم.

طالبی با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است، گفت: دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور برای پیگیری مصوبات سفر اول است اما با پیگیری و عنایت دولت، در دور دوم نیز مصوبات اعتباری را داشتیم.

خبرنگار:مرضیه شهریاری





به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ طالبی در این مراسم گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش و جوانان همراه با مجهز شدن به علم روز، شکست توطئه‌های دشمن در این حوزه را به همراه دارد.


آیا این خبر مفید بود؟