مردمی سازی حفاظت از محیط زیست با آموزش و برنامه ریزی

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع انتهای پیام/ 





وی افزود: شوراها منتخبین مردم روستاها و شهرها هستند که با تعامل و مشارکت مردم و همچنین انتخاب دهیار و شهردار آشنا با مباحث محیط زیستی می‌توانند در زمینه آموزش و مشارکت بسیار موثر و نقش آفرین باشند. به‌طور قطع با یک برنامه ریزی دقیق و بلند مدت در حوزه محیط زیست بومی و روستایی می‌توانیم به حفظ محیط زیست در این عرصه توسط خود مردم دست پیدا کنیم و به سمت مردمی سازی حفاظت از محیط زیست در مناطق پیش رویم.

 وی در پایان افزود: در سال ۱۴۰۲ نشست هم اندیشی با شوراهای شهر و روستا برگزار خواهیم کرد وهمچنین تفاهم نامه‌ای بین سازمان محیط زیست و شورای عالی استان‌ها منعقد خواهد شد و پس از آن با تشکیل کارگروهی اقدام به تدوین برنامه‌ای عملی برای رسیدن به اهداف مردمی سازی محیط زیست صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در نشست هم اندیشی در زمینه حفظ محیط زیست با محوریت آموزش و مشارکت های مردمی برگزار شد، گفت: شوراها یکی از ارکان حکمرانی است که زمینه‌ی مشارکت مردمی در خصوص مدیریت شهرها و روستاها را فراهم می‌کند.


آیا این خبر مفید بود؟


مردمی سازی حفاظت از محیط زیست با آموزش و برنامه ریزی معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: در این زمینه گام نخست در سال گذشته درست و محکم برداشته شده است. تأسیس خانه‌های محیط زیست بستر مناسبی برای برگزاری جلسات هم اندیشی، انتقال تجربه و کارگاه‌های آموزشی با مشارکت شوراهای شهرها و روستاها است.

بخوانید:  صعود دورتموند به فینال در شب بی‌مهری تیرهای دروازه برای پار سن ژرمن


|