مردم اطراف رودخانه‌های همدان اتراق نکنند

وی اظهار کرد: مردم از تردد و اتراق در منطقه‌های پرخطر و همچنین از چرای دام در این مناطق خودداری کنند.
اخلاص مند خاطر نشان کرد : سدهای هشت گانه استان همدان از نظر پایداری و کنترل سیلاب های احتمالی وضعیت مطلوبی دارند اما احتمال طغیان رودخانه‌ها به دلیل بارش ها وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان به مردم توصیه کرد: در روزهای بارندگی پیشرو از اتراق و امد و شد در اطراف و مسیر رودخانه ها، مسیل ها و حاشیه سدها اجتناب کنند.
وی با بیان اینکه شدت بارش ها در نیمه جنوبی استان بیشتر است افزود: با توجه به ماهیت فصل پاییز هر لحظه امکان بارش های رگباری و بروز سیلاب شدید در رودخانه ها وجود دارد.
وی گفت: نیروهای شرکت آب منطقه ای در حال آماده باش هستند و در صورت کسب اطلاع در سریع‌ترین زمان ممکن به محل بروز حادثه اعزام و نسبت به رفع مشکل اقدام خواهند کرد.



منبع

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان با اشاره به پیش بینی های هواشناسی از اهالی این استان خواست که تا روز سه شنبه ۳۰ آبان از تردد و اتراق در کنار رودخانه ها، مسیل ها، حاشیه سدها و دیگر تاسیسات آبی خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رضا اخلاص مند در نشست امروز کمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت که با موضوع مدیریت سیلاب های احتمالی برگزار شد، افزود: بر اساس نقشه‌های پیش بینی جهانی هواشناسی و مدل های بارش و روان آب مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی تا روز سه شنبه ۲۹ آبان با مخاطره رگبار شدید باران، آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها همراه خواهد شد.

بخوانید:  بدشانسی دست از سر شماره ۷ استقلال برنمی‌دارد