مردم با انتخاب درست مسیر آینده کشور به سمت جهشی بزرگ را مهیا کنند


به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سعید جلیلی در سفر پایانی استانی خود چهارشنبه شب میهمان مردم شهر قزوین بود تا در آخرین ساعات باقیمانده از زمان تبلیغات برنامه های خود را با مردم مطرح کند. 

سعید جلیلی در جمع پرشور و گسترده مردم در سالن شش هزار نفری ورزشگاه شهید بابایی قزوین اظهارداشت: خدا را شاکرم که در جمع مردم قزوین حضور دارم و از احساس تکلیف به یک انتخاب بزرگ سپاسگزارم
 
وی بیان کرد: در شهر شهید رجایی یاد این شهید را گرامی می داریم و یاد می کنیم وقتی ایشان به عنوان نخست وزیر انتخاب شد برخی هنرشان این بود که به این شهید بزرگ توهین کنند و بگویند رجایی خشک و غیر منعطف است و امروز هم این رفتار تکرار شده است.

جلیلی تصریح کرد: وقتی برخی در مقابل منطق قرار می گیرند چاره ای جز توهین ندارند و یادمان نرفته که دشمن نیز هر وقت با زور نمی توانست کار خود را پیش ببرد از زر و سپس از زور و رفتارهای غلط استفاده می کرد و اگر شما می بینید در صحنه جهانی علیه ما دشمنی می کنند همین تکرار تاریخ است.

مردم با انتخاب درست مسیر آینده کشور به سمت جهشی بزرگ را مهیا کنند

این نامزد ریاست جمهوری گفت: ملت ما کار بزرگی کرد و با انتخاب اسلام در ۴۵ سال قبل و آری گفتن به جمهوری اسلامی حیاتی دوباره یافت و امروز دشمن باور کرده که ایران قوی و مقتدر است.

جلیلی افزود: همانهایی که در سال ۴۲ به روحانیون می گفتند اگر به رژیم صهیونیستی توهین کنید محاکمه می شوید امروز به جایی رسیدیم که وقتی صدها موشک به اسراییل می زنیم هیچ غلطی نمی تواند بکنند و این اقتدار ناشی از ملت است.

وی بیان کرد: امروز مردم در جمهوری اسلامی فقط خودشان رای نمی دهند بلکه با فرزند و خانواده در این صحنه حاضر می شوند و این حضور قدرت آفرین است و دشمن با همه وجودش این اقتدار را درک کرده و هرچه توانسته اند انجام داده و اگر کاری نمی کنند یعنی نمی توانند.

نامزد ریاست جمهوری اظهارداشت: وقتی ملتی در جنگ می ایستد حتما می تواند در عرصه های صنعت، کشاورزی و فرهنگ هم چنین قدرتی ایجاد کنند و به قله برسند.
 
وی گفت: خاصیت جمهوری اسلامی این است که به حداقل ها قناعت نمی کند بلکه دنبال حداکثرهاست و نباید خدای نکرده کسانی از درون پیدا شوند که قدرت داخلی را نشناسند و آن را تحقیر کنند.
 
جلیلی افزود: شهید رئیسی با مشی درست توانست علیرغم میل دشمنان زمینه فروش دو میلیون بشکه نفت را محقق کند و دشمن را مستاصل کرد و این که از درون برخی شما را دچار تردید و شک کند و کسی بگوید که دشمن خودش اجازه داده است پسندیده نیست. 

بخوانید:  در یکسال اخیر فیلم‌های کمدی گیشه سینما را دگرگون کردند

نامزد ریاست جمهوری یادآورشد: امروز تمام نگرانی دشمن این است که شما فرصتهای خود را شناخته اید و یک جهان فرصت دارید که باید یک ایران جهش را موجب شوید.

وی افزود: ملتی که از عرصه های مختلف با شعور و حضورمی تواند  حماسه ایجاد کند و با حضور در مراسم تشییع رئیس جمهور محبوب خود از یک حادثه تاسف برانگیز و غمناک هم حماسه می سازد انشالله روز جمعه با حضور خود حماسه ای دیگر خلق خواهد کرد.

مردم با انتخاب درست مسیر آینده کشور به سمت جهشی بزرگ را مهیا کنند

جلیلی اظهارداشت: بدخواهان می دانند اگر ملت ایران فرصت های بیشمار خود در عرصه های نفت، گاز، گردشگری را بخوبی استفاده کند می تواند یک گام دیگر در مسیر موفقیت های بزرگ بردارد.

وی گفت: دشمن می خواهد موجب نا امیدی و یاس مردم شود و آنها را از یک آینده پرشکوه محروم و ناامید کند اما ما با بیان فرصتها نشان خواهیم داد می توانیم جهش در ایران را با استفاده از فرصتها محقق کنیم.

جلیلی افزود: این بدان معنا نیست که ضعف ها را نمی دانیم اما معتقدیم ضعف را با قدرت می توان برطرف کرد و آن قدرت شما ملت و این عزم و اراده و شعور و فهم و درک شماست.
 
این نامزد ادامه داد: اگر در گذشته غفلتی بر ما تحمیل کردند امروز دیگر مردم اجازه نمی دهند این غفلت صورت گیرد و در بزنگاههای تاریخی می توان با دانش موجب تحول و جهش شد.

جلیلی گفت: برخی می گویند رشد ۸ درصدی معنا ندارد چون ۸ سال که قدرت داشتند خودشان نتوانستند آن را عملی کنند و گفتند به ما اجازه دهید برویم توافق کنیم و رفتند اما امتیاز دادند و به همه تعهدات خود عمل کردند ولی طرف مقابل یک تعهد خود را انجام نداد و ما هم در سانتریفوژها بتن ریختیم و طرف مقابل زیر میززد و دلار ۳ هزار تومانی شد ۳۰ هزار تومان و گفتند دشمن اخلاق را باخته است و امروز به جای عذرخواهی از مردم می خواهند همان نسخه غلط را دوباره تجویز کنند.

بخوانید:  صادرات نفت ایران به چین به بالاترین رقم ۷ ماه گذشته رسید

مردم با انتخاب درست مسیر آینده کشور به سمت جهشی بزرگ را مهیا کنند

نامزد ریاست جمهوری یادآورشد: شما مردم با انتخاب شهید رئیسی گفتید که نسخه قبلی جواب نمی دهد و شما که مردم را معطل برجام کردید اما شهید رئیسی متوجه شد که باید دنبال رابطه با کشورهای دیگر برود و باور داشت روابط خارجی فقط با سه کشور نیست و ما  با ۲۰۰ کشور می توانیم رابطه داشته باشیم و این کار در دولت سیزدهم انجام شد.
  
وی گفت: امروز در یک نقطه و مرحله حساس هستیم ولی برخی می خواهند به عقب برگردیم اما ملت می خواهد از یک جهان فرصت یک ایران جهش را موجب شود و رسیدن به این هدف عزم جدی می خواهد.

جلیلی اضافه کرد: ملت ایران با جدیت در برابر فشار خارجی و فساد داخلی ایستاده است و با روابط سالم و گسترده با جهان می خواهد اقتصاد کشور را شکوفا و اشتغال ایجاد کند و ما امروز به قدرت ملت نیاز داریم و هر ایرانی باید وارد صحنه شده و نقش پرشکوه خود را ایفا کند.
 
وی اظهارداشت: امروز باید یک دولت نقش آفرین روی کار بیاید تا موانع را از سر راه مردم بردارد و موجب شود دستگاههای دولتی مشکل گشای مردم باشند و کارگران امنیت شغلی داشته باشند و این عدالت نیست شرکت های واسطه بیایند و حق و حقوق کارگر را برای خود بردارند در حالی که همه حقوق باید به خود کارگر پرداخت شود.

جلیلی بیان کرد: اگر از یک حرکت پرشکوه صحبت می کنیم فقط اجرای چند پروژه نیست بلکه پایه جهش بزرگ می تواند در آموزش و پرورش شکل بگیرد و معلمانی که فرزندان ما را تربیت می کنند باید حقوق مناسب بگیرند و بعنوان خط مقدم تعلیم و تربیت احساس  رضایت کنند.

بخوانید:  کیفیت هوای تهران قابل قبول شد

مردم با انتخاب درست مسیر آینده کشور به سمت جهشی بزرگ را مهیا کنند

وی اظهارداشت: باید جامعه ای نمونه داشته باشیم و بازنشسته بداند دولت حقوق و معیشتش را تامین می کند و اگر صحبت از جهش می کنیم بدین معنا نیست که مشکل معلم و پرستار و کارگر را نمی دانیم اما می خواهیم قله را ببینیم و جهش ۸ درصدی را محقق و مشکلات را حل کنیم و برای رسیدن به موفقیت لازم است منابع کشور را حفظ کرده و آن را افزایش دهیم.

نامزد ریاست جمهوری بیان کرد:  امروز نمی پذیریم که ۵۰ درصد مردم حتی یک بار نتوانند وام بگیرند ولی ۹۰ درصد تسهیلات بانکی را فقط۱۰ درصد جامعه بگیرند و لازم است که عدالت را برقرار کنیم.

وی اظهارداشت: نمی شود یک بانک برود مال بسازد اما یک جوان برای دریافت وام ازدواج ماهها در نوبت باشد و این هرز رفتنهای بیت المال باید حذف شود.

جلیلی اظهارداشت: هرگاه بخواهید مقابل فساد بایستید صدای برخی بلند می شود و مردم را می ترسانند که اگر فلانی بیاید چه می شود در حالی که باید گفت اگر ما بیایم منافع رانت خواران و سوء استفاده کنندگان از بیت المال بشدت بخطر می افتد. 

مردم با انتخاب درست مسیر آینده کشور به سمت جهشی بزرگ را مهیا کنند

وی تصریح کرد: امروز می خواهیم فرصتهای بزرگ کشور را به بهترین شکل استفاده کنیم تا یک ایران جهش محقق شده و کشور را توسعه دهیم.

این نامزد ریاست جمهوری در ادامه گفت: مردم بدانید که در یک نقطه حساس هستیم که باید با انتخاب درست، نقش خود را ایفا کنید تا مسیر آینده کشور مشخص شود و به سمت جهش به سمت قله ها حرکت کرده و از روز شنبه یک جهاد بزرگ را برای جهش ایران آغاز کنیم.

انتهای پیام



منبع