مردم تبریز از “سید شریف” می‌گویند

وی با قدردانی از مردم قدرشناس تبریز و استان در ادای احترام به ایشان، اضافه کرد: همزمان با اربعین شهادت آن بزرگوار، از آثار برگزیده این رویداد تجلیل، کتاب آثار برگزیده رونمایی و  نمایشگاهی از آثار منتخب برگزار خواهد شد.

نصیربیگی هدف از برگزاری رویداد را  گرامیداشت یاد و خاطره پدر معنوی استان و قدردانی از مجاهدت‌های ایشان در مسیر توسعه و آبادانی تبریز و آذربایجان و ادای دین و احترام به مقام شامخ و مردمی شهید آیت الله دکتر سید محمد علی آل هاشم عنوان کرد.

به گفته معاون فرهنگی شهردار، عموم علاقمندان تا اربعین شهید راه خدمت حضرت آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم فرصت دارند خاطرات و یادگارهای خود از این شهید جاویدنام و جریان ساز را به دبیرخانه رویداد ارسال نمایند و گامی در جهت حفظ خاطرات حضور امام جمعه محبوب تبریز بردارند.

وی افزود: با توجه به سیره رفتاری شهید آیت الله آل‌هاشم و تاکید بر حضور و مشارکت مردم در تمامی موضوعات مرتبط با جریان زندگی و مفاهیم والای اخلاقی، عموم علاقمندان و مردم عزیز می توانند آثار مرتبط را از طریق تارنمای سید شریف به دبیرخانه این رویداد فرهنگی هنری ارسال کنند.  

انتهای پیام



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: در پی شهادت حضرت آیت‌الله سید محمد علی آل‌هاشم  نماینده فقید ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی و سومین شهید محراب، حسب دستور و تدبیر شهردار تبریز، رویداد “سید شریف، مردمدار شهید” در قالب فراخوان تولیدات رسانه‌ای، عکس، کلیپ، دل‌نوشته، خاطره، داستان، نقاشی، خوشنویسی، فیلم، سرود، پوستر و تصویرسازی برگزار می‌شود.

بخوانید:  استفاده از روش های نوین مالیاتی موجب شفافیت و کاهش فساد می شود

امیر نصیربیگی اظهار کرد: علاقمندان از سراسر استان می‌توانند آثار موضوعی خود مرتبط با سومین شهید محراب و  شهید راه خدمت استان، شهید حضرت آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم، در قالبهای اعلام شده در جهت ماندگاری خاطرات و یادگارهای ایشان، به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

گفتنی است آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور مردمی، حضرت آیت‌الله دکتر سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه محبوب تبریز، دکتر مالک رحمتی، استاندار جهادی و رکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر سختکوش خارجه، و همراهان ایشان در بازگشت از آیین افتتاح سد قیزقلعه‌سی کلیبر دچار حادثه شده و به فیض شهادت نائل آمدند.