مردم قزوین حمله وحشیانه اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در حاشیه این تجمع گفت: اتفاقی که روز دوشنبه رخ داد با این اقدام ددمنشانه اسرائیل ماهیت وحشیگری این رژیم برای دنیا بار دیگر مشخص شد و این حرکت بیانگر استیصال رژیم صهیونیستی است.

در این اجتماع که اعلایی استاندار و سردار آتانی فرمانده سپاه استان نیز حضور داشتند مردم قزوین با سر دادن شعارهایی علیه اشغالگران قدس شریف، از مسئولان نظام خواستند به این جنایت پاسخ قاطعانه دهند.

استاندار قزوین یادآورشد: رژیمی که به اقدام کور دست می زند در استیصال و مسیر نابودی است لذا به هر چیزی دست می زند تا خود را نجات دهد اما نابودیش نزدیک است و کسانی که امروز شهید شدند آرزویشان شهادت بود و در مقام جدیدشان پشتیبان ملت فلسطین خواهند بود و بزودی اضمحلال اسرائیل را شاهد خواهیم بود.

اعلایی بیان کرد: دنیا دارد شکست صهیونیست را می بیند و حمله به سفارت کار افتخار آمیزی نیست و هیچ توجیهی ندارد و یک اقدام کور محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ تجمع اعتراضی مردم قزوین در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق دوشنبه شب همزمان با مراسم شبهای احیا در امامزاده حسین)ع) و در کنار مزار شهدا برگزار شد.

انتهای پیام



منبع

استاندار قزوین تصریح کرد: اگر ما مبدا تغییر عالم را شب های قدر در نظر بگیریم در سال تقدیری گذشته آنچه برای رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد حرکت به سمت نابودی است و باید اذعان کرد دعاهای مردم امروز به اجابت رسیده و در شرایط کنونی ملت های آزاده جهان حتی حامیان اسرائیل فکر نمی کردند که این رژیم با این وضعیت اسفبار روبرو شود.

بخوانید:  غنی سازی برنامه های متناسب با تمام گروه های سنی و اقشار مختلف

مردم قزوین حمله وحشیانه اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند