مردم نشان دادند انقلاب، رهبری و ایران‌شان را دوست دارند/سردار سلیمانی؛ صادق و مخلص بود


او افزود: مردم به‌خاطر سردار دل‌ها شهید سلیمانی که انصافا یک پاسدار واقعی، یک رزمنده و فرمانده که افتخار و عزت برای جهان اسلام فراهم کرد به این مکان مقدس می‌آیند.

قالیباف ضمن ابراز تشکر از میزبانی مردم کرمان و همه زواری که در این هوای سرد به زیارت آمدند، تصریح کرد: امیدواریم همه ما به گونه‌ای عمل کنیم که راه شهدا و امام شهدا را تحت رهبری امام خامنه‌ای پیش ببریم و امیدوارم صداقت و صفا و اخلاص حاج‌قاسم نصیب همه ما شود.


|

مردم نشان دادند انقلاب، رهبری و ایران‌شان را دوست دارند/سردار سلیمانی؛ صادق و مخلص بود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در ماجرای سومین سالگرد شهادت حاج قاسم، مردم نشان دادند قدرشناس هستند، انقلاب، رهبری و ایران‌شان را دوست دارند.

او خاطرنشان کرد: اخلاص شهید سلیمانی علت ارادت مردم است، شهید سلیمانی چون انسان صادق و مخلصی بود زندگی این مرد هم در دنیا هم در آخرت پربرکت شد.

انتهای پیام



آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدباقر قالیباف در جوار مزار شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خودمان را مکلف می‌دانیم در این ایام مثل همه مردم دلداده جمهوری اسلامی به کرمان بیاییم.





منبع

رئیس مجلس گفت: در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم، مردم هم نشان دادند قدرشناس هستند، انقلاب و رهبری و ایران‌شان را دوست دارند و ان‌شاءالله ما مدیران قدر این مردم را بدانیم و به‌درستی انجام وظیفه کنیم.

بخوانید:  دژ تسخیرناپذیر قلعه جواد نکونام