مسئولان به مسیرهای مواصلاتی و راه‌های البرز توجه کنند

 





انتهای پیام 

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف


منبع

وی در ادامه افزود: الآن مسیری که مردم صبح‌ها از فردیس به سمت تهران می‌خواهند حرکت کنند و نه‌فقط فردیس، اطراف آنجا هم واقعاً مردم را کلافه کرده. عزیزان تدبیر کنند. به‌راحتی می‌توانند فضای آرامشی را برای مردم فراهم کنند. در این روزها که می‌خواهید برنامه بریزید و بودجه تأمین کنید، این را جزو کارهای اصلی‌تان قرار دهید؛ برنامه‌ریزی کلان داشته باشید. این کار آرامش روانی برای جامعه می‌آورد. صبح اول وقت، مدت‌های طولانی قسمت زیادی از مردم در راه می‌مانند، سرپل می‌مانند، سر مسیر می‌مانند، این‌ها را با راه‌های مختلفی که خود شماها بلد هستید شروع کنید.

مردم در همه این سال‌ها پرچم مبارزه با آمریکا را بالا نگه داشتند

گروه‌های جهادی در عرصه تولید ثروت از علم را فعال کنند

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه مردم در همه این سال‌ها پرچم مبارزه با آمریکا را بالا نگه داشتند، تصریح کرد: حضرت آقا چند روز قبل به دشمنان گفتند شما از صدای ملت میگویید؛ صدای ملت را بشنوید. ما هم اینجا عرض می‌کنیم صدای ملت هر جمعه در نمازهای جمعه نسبت به دشمنی‌های آمریکا بلند است.

وی ادامه داد: تاریخ اسلام را مطالعه کردید که چگونه مخالفین تلاش داشتند به هر وسیله‌ای شده رسول خدا و مسلمین را وادار به تبعیت از خود کنند که در سوره احزاب خطاب شد به رسول خدا که: «یا أَیهَا النَّبِی اتَّقِ اللَّهَ وَلَا تُطِعِ الْکَافِرِینَ وَالْمُنَافِقِینَ»؛ مواظب باش نیفتی در دام منافقین؛ نیفتی در دام کافرین. آن‌ها به هر وسیله شده می‌خواهند تو و پیروانت را به چنگ بگیرند و در سوره فرقان فرمود: «فَلَا تُطِعِ الْکَافِرِینَ وَجَاهِدْهُمْ بِهِ جِهَادًا کَبِیرًا»؛ مواظب باش که در دام آن‌ها نیفتی. جهاد تبیین را هم از دست نده؛ اما این جهاد تبیین را ذیل جهاد کبیر انجام بده.

بخوانید:  ردپای همدلی در آیین های سنتی کهگیلویه و بویراحمد

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری با اشاره به نکته استانی، خاطرنشان کرد: عزیزانی که در قسمت‌های مختلف استان مسئولیت دارند به‌خصوص شهرداری و استانداری یعنی آن‌هایی که باید کارهای اساسی را انجام بدهند، می‌توانند در این دوره مسئولیتی خودشان کاری را انجام بدهند که در یادها بماند و در این دولت و در این دوره هم اگر انجام شود، زودتر به نتیجه خواهد رسید؛ و آن چیزی است که مردم در طول این مدت از ما خواستند و من هم یکی دومرتبه اینجا عرض کردم؛ مسیرهای مواصلاتی و راه‌های استان است که باید به آن‌ها توجه شود.

جنبش‌های دانشجوئی نگذارند حرکت‌های خالص و با مبنای عدالت‌خواهانه و مطالبه گر خاموش شود

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج اظهار کرد: ایام فاطمیه بهترین زمان برای تبیین حقائق اسلام است و جهاد تبیین؛ اما باید توجه داشت که عملیات جهاد تبیین را ذیل جهاد کبیر انجام داد؛ یعنی نباید در دام دشمن افتاد و از او اطاعت کرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز اگر جنبش‌های دانشجوئی بخواهند پرچم مبارزه با استکبار را در گام دوم انقلاب بالا نگه‌دارند باید در عرصه علم و فناوری و تولید علم تلاش جدی داشته باشند؛ و نگذارند حرکت‌های خالص و با مبنای عدالت‌خواهانه و مطالبه گر خاموش شود، گفت: البته امروز با واقع‌بینی در آرمان‌خواهی یکی از مصادیق آرمان‌خواهی، پیشرفت علمی و حل مشکلات اقتصادی است که باید در این زمینه فعالیت بیشتری داشت.

بخوانید:  چرا در نیمه شب ها گرسنه می‌شویم؟

برنامه‌ریزی کلان داشته باشید

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز بیان کرد: گروه‌های جهادی در عرصه علم و ارتباط علم با صنعت و کشاورزی و تولید ثروت از علم را فعال کنند و با توکل بر خدای تعالی و انس با پروردگار عالم در عرصه‌های مختلف دفاع از اسلام و ارزش‌های الهی کمافی‌السابق حاضر باشند.


آیا این خبر مفید بود؟

مسئولان به مسیرهای مواصلاتی و راه‌های استان توجه کنند

مردم را از این گرفتاری‌ها نجات بدهید

خطیب نماز جمعه کرج در خاتمه، گفت: ان‌شاءالله کار را که شروع کنید به‌مرور تمام می‌شود. یک‌وقت هست می‌گوید فلان کار خیلی بزرگ است نمی‌توانیم؛ بیست سال طول می‌کشد. خب اگر بیست سال پیش شروع کرده بودید الآن تمام‌شده بود. به‌مرور باید شروع کرد و انجام داد. طرح و نقشه اصلی‌اش ریخته شود تا ان‌شاءالله مردم را از این گرفتاری‌ها نجات بدهید.