مسابقات فوتسال جام رمضان در محمدیه به خط پایان رسید

photo_2023-04-20_00-46-59


آیا این خبر مفید بود؟

photo_2023-04-20_01-10-56

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ مسابقات فوتسال جام رمضان در شهر محمدیه به همت هیئت فوتبال و همکاری شورا و شهرداری محمدیه با حضور ۲۰ تیم  از ۱۴ فرودین در سالن چند منظوره شهرداری برگزار شد.

در این رقابتها تیم پیمانکاری شلویری الوند به مقام نخست رسید، موبال فدک دوم شد و صنعت برق 220 در مکان سوم ایستاد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

وی یادآورشد: در رده بندی  تیم پیماندکاری شلویری پس از تساوی یک بریک در وقت قانونی  مقابل تیم صنعت برق ۲۲۰ موفق شد در ضربات پنالتی  با نتبجعه ۶ بریک ۴ پیروز شود وبه فینال راه یابد.

در بازی  فینال هم  تیم های موبایل فدک و تیم پیمانکاری شلویری روبرو شدند که در نهایت‌ تیم  پیمانکاری شلویری شهر الوند به پیروزی رسید و قهرمان شد.

 





photo_2023-04-20_01-02-41

رئیس هیئت فوتبال بخش محمدیه افزود: در بازی رده بندی تیم های ستارگان محمدیه و صنعت برق ۲۲۰ با هم رقابت کردند و در پایان تیم صنعت برق ۲۲۰ با پیروزی درضربات پنالتی بانتیجه ۵ بر۴  به مقام‌ سوم این دوره از مسابفات دست یافت.

وی از تلاش دست اندرکاران برگزاری مسابقات تشکر و خاطرنشان کرد: حمایت های شهردار محترم و دیگر همکارانم در شورای اسلامی شهر و دست اندرکاران ورزش فوتبال بخش محمدیه ما را در رسیدن به اهداف تعیین شده و تقویت نشاط اجتماعی یاری کرده است.

این مسابقات پس از دوازده روز با معرفی قهرمان وتیم های برتر به پایان رسید.

بخوانید:  وزیر خارجه کشورمان در تداوم دیدارهای دوجانبه در حاشیه نشست

محمد روشن رئیس هیئت فوتبال بخش محمدیه در حاشیه این مراسم اظهارداشت: رقابت های فوتسال محمدیه امسال در سطح بالایی برگزار شد و مورد استقبال ورزشکاران قرار گرفت و۲۰ تیم در این دوره  مسابقات به صورت چهار گروه  پنج تیمی با هم بازی کردند.

رئیس شورای شهر محمدیه تصریح کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان در محمدیه از ۱۴ فروردین آغاز شد و پس از ۱۳ روز در نهایت تیم های نوجوانان ستارگان محمدیه ، صنعت برق ۲۲۰ و پیمانکاری شلویری و موبایل فدک چهار تیمی بودند که به مرحله  نهایی این مسابقات رسیدند. 

در مراسم اختتامیه این مسابقات که روز چهارشنبه با حضور فرماندار شهرستان البرز، بخشدار ، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه و مسئولین شهرستانی و محلی برگزار شد جوایز تیم های برتر اهدا شد.

روشن گفت: در بازی دیگر تیم  موبایل فدک در بازی با تیم نوجوانان ستارگان محمدیه موقق شد با نتیجه ۴ بریک این تیم.را شکست دهد و به فینال برسد.