مسی و لواندوفسکی به میدان می‌روند

بر کسی پوشیده نیست که آرژانتینی‌ها فقط برای قهرمانی پای به این مسابقات می‌گذارند و در گروهی نسبتا ساده قرار دارند اما رقیب‌شان در بازی اول تیمی سخت‌کوش و رو به رشد چون عربستان رنارد است که اصلا نمی‌خواهد پا پس بکشد.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

ورزشگاه مجهز اجوکیشن سیتی از ساعت ۱۶:۳۰ میزبان دیدار دانمارک و تونس است. رقابتی که شاید به اندازه بازی‌های تیم‌های ملی شامل ستارگان دنیای فوتبال جذاب نباشد اما اگر بازی‌های دانمارک در یورو را مشاهده کرده باشید، بخاطر نمایش‌های زیبای شاگردان هیولمند این دیدار را می‌بینید. در سمت مقابل دانکار البته تونسی قرار دارد که رسانه‌ها به شدت بابت تفکر دفاعی‌شان از آن‌ها انتقاد می‌کنند. پس روی کاغذ دانمارکی‌ها برنده این دیدار هستند.

انتهای پیام//





از ساعت ۱۳:۳۰ روز اول آذر، اولین مسابقه از گروه سوم مسابقات بین تیم های آرژانتین و عربستان برگزار می‌شود، دیداری که صفحه اول کتاب آخرین جام جهانی لیونل مسی خواهد بود.

۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰/ آرژانتین- عربستان، ورزشگاه لوسیل

فرانسه بدون شک یکی از مدعیان جام است و می‌تواند با توجه به ترکیب کامل تیم و دست باز سرمربی به راحتی به جمع ۴ تیم پایانی برسد اما اگر مانند جام ۲۰۰۲ شروع کند کلاهش پس معرکه است زیرا آن‌جا به عنوان قهرمانی دوره قبل به زمین رفت و از سنگال که باخت هیچ، در ۳ بازی گروهی حتی گل نزد و جام را ترک کرد.

۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۰/ فرانسه – استرالیا، ورزشگاه الجنوب

بخوانید:  اربعین بهترین فرصت برای جهاد تبیین است

آخرین دیدار سه‌شنبه دیداری بین فرانسه مقابل استرالیا در ورزشگاه الجنوب است که ساعت ۲۲:۳۰ برگزار خواهد شد.

آرژانتینی‌ها پیشتر سابقه آچمز شدن مقابل ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ را دارند و بعید نیست با توجه به سابقه نه‌چندان خوب در بازی‌های آغازین جام‌های جهانی، همین ابتدای کار با شوک مواجه شوند. هرچند که این اتفاق چیزی شبیه به معجزه برای عربستانی‌ها است.

دیگر دیدار مهم گروه سوم از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود. دیداری بین هم‌تیم‌های لواندوفسکی که با مربی جدیدشان میشنیه‌ویچ چندان اقتدار ندارند مقابل مکزیک تاتا مارتینو. مهم‌ترین دلیل برای مشاهده بازی می‌تواند نمایش سوپراستار لهستانی‌ها باشد و لوانوی آماده در مکزیک. دو تیم قدرتی تقریبا برابر دارند اما کفه ترازو به سمت مکزیکی‌ها می‌چربد. لهستان دو بار تا امروز رتبه سومی جام جهانی را کسب کرده که بعید به نظر می‌‌رسد این بار حتی از گروه‌شان صعود کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ فوتبال‌دوستان امروز می‌توانند ۴ دیدار از بازی‌های جام جهانی را تماشا کنند.

۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰/ مکزیک- لهستان، ورزشگاه راس ابوعبود


آیا این خبر مفید بود؟