مشارکت در انتخابات یک امر مهم و وظیفه ملی است

انتهای پیام



منبع

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مشارکت در انتخابات بحث ملی است و همه کسانی که درچارچوب نظام فعالیت می کنند یعنی احزاب ،گروه ها و سازمان ها همه وظیفه دارند بحث مشارکت در انتخابات را ترویج و برای آن کار کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات امری ملی است،اظهار کرد: بحث کشورمان و ایران برای ما مهم است. مقام معظم رهبری اشاره دارند که اگر سیستم را هم قبول ندارید اما برای ایران در انتخابات شرکت کنید. مشارکت یک امر مهم و وظیفه ملی است چراکه مقبولیت نظام را بالا می برد.

وی با اشاره به بحث تایید صلاحیت ها در هیات های نظارت و اجرایی،گفت: بحث تایید صلاحیت ها توسط شورای نگهبان یک جهش نسبت به انتخابات مجلس قبل و دوره قبل بود. همه جناح ها، تفکرات و احزاب در این دور از انتخابات کاندیدا دارند که این چندگانگی گروه ها باعث مشارکت بالا می شود.

احمد نادری، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا با تاکید بر بحث مشارکت در انتخابات،گفت: مشارکت بحث ملی است و همه کسانی که درچارچوب نظام فعالیت می کنند یعنی احزاب ،گروه ها و سازمان ها همه وظیفه دارند مشارکت درانتخابات را ترویج و برای آن کار کنند. حتی کسانی که نقدهای جدی به سیستم دارند ودر کشور زندگی می کنند باید برای بحث مشارکت در انتخابات فعالیت کنند.

نادری بیان کرد: ما مسائل زیادی را در سطح دنیا داریم برای همین مشارکت مهم وموضوعیت دارد و اگر کسی از مشارکت پائین دفاع کند یک انسان ملی نیست و تفکر ملی ندارد وآدمی است  که به کشور خیانت می کند. وظیفه ما این است  که در هر مسئولیتی و به عنوان یک ایرانی بر بحث  مشارکت بالا تاکید کنیم.

بخوانید:  ساماندهی واردات با الزام واردکنندگان به ثبت سفارش و جلوگیری از رسوب کالا در گمرکات