مشارکت و همراهی مردم در اجرای طرح اقتصادی دولت ضروری است

مشارکت و همراهی مردم در اجرای طرح اقتصادی دولت ضروری است

آیت الله عابدینی میلاد حضرت امام موسی کاظم (ع) را تبریک گفت و به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان، هفته بهزیستی و نیروی انتظامی نیز مطالبی بیان کرد.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: اتحاد مسلمانان در شرایط کنونی یک ضرورت است اما دشمنان تلاش می کنند با ایجاد تفرقه میان مسلمانان به اهداف خود دست یابند لذا باید هوشیار باشیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با اشاره به اهمیت اجرای طرح جراحی اقتصادی دولت اظهارداشت: این کار بزرگ که با مشکلاتی نیز روبروست در آینده دستاوردهای زیادی برای اقتصاد کشور خواهد داشت و دست رانت خواران را از منافع مردم قطع خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: موفقیت دولت در اجرای طرح جراحی اقتصادی به همراهی و صبوری مردم نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد اظهارداشت: رعایت تقوای الهی موجب خودسازی و رسیدن انسانها به سعادت می شودو همه باید در زندگی آن را بکار گیریم و به آن اهمیت دهیم.

|





منبع

آیت الله عابدینی یادآورشد: از دولتمردان نیز انتظار داریم با نظارت و کنترل بیشتر مراقب باشند تورم و گرانی به مردم آسیب نزند و برخی از فرصت طلبان از این فضا برای گرانی بیشتر اجناس استفاده نکنند.

انتهای پیام