معاون وزیر ورزش در اردوی تیم های ملی ووشو حضور یافت

وی اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون ۳ مدال طلای ارزشمند در بخش بانوان و ۲ طلا در بخش آقایان کسب کردیم و چنین نتایج درخشانی باعث عزت ملی و غرور ملی است و این اعزام‌ها و نتایج درخشانی که همراه با افتخار آفرینی  شده موجب شادی و دلگرمی مردم عزیز کشور خواهد شد.


آیا این خبر مفید بود؟

وی بیان کرد: بدونتردید در شرایط کنونی مهمترین رویدادی که می تواند حال مردم را خوب کند، ورزش قهرمانی است و خرسندیم که ورزشکاران ملی باعث افتخار و خوشحالی مردم می شوند.

فیروزی ضمن آرزوی موفقیت برای ملی‌پوشان تیم‌های ملی ووشو گفت: این رشته‌ ورزشی با هنر، مقاومت و صبر همراه است و با رشته‌های دیگر تفاوت دارد و بدانید دعای ملت حامی شماست لذا تلاش کنید بهترین نتیجه را بگیرید و باعث خوشحالی مردم، مربیان، خانواده‌های خود و جامعه بزرگ ووشو شوید.

وی گفت: فدراسیون ووشو در ادوار قبلی بازی‌های آسیایی جزو پرافتخارترین رشته ها بوده و انتظار داریم از  این فدراسیون نیز حمایت لازم صورت گیرد.

در ادامه لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: از تلاش فدراسیون ووشو در  برگزاری منظم و به موقع اردوها تقدیر می کنم و امیدوارم شما ورزشکاران در رقابتهای پیش رو مدال‌های خوبی بگیرید و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در میادین بین المللی ورزشی به اهتزاز درآورید و موجب شوید سرود کشورمان در خارج از مرزها نیز شنیده شود.

 





معاون وزارت ورزش و جوانان یادآورشد: از این رشته حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد و شما هیچ دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشید و ذهن خود را درگیر نکنید. 

بخوانید:  فعالیت همیاران پلیس برای کنترل ترافیک پایان سال در اصفهان آغاز شد

صدیقی بیان کرد: یک نوبت اعزام ووشو در پیش رو داریم که با توجه به بزرگی کار‌وان کار دشواری است و همانطور که می‌دانید فدراسیون حمایت مالی خوبی در سال جاری نداشته و وضعیت سختی ایجاد شده و اگر به این جوانان کمک کنیم حتما افتخارآفرینی می کنند. 

وی اضافه کرد: شرایط مالی فدراسیون برای این اعزام بسیار سخت بوده و علی رغم همه مشکلات این تیم را آماده حضور در مسابقات کرده ایم و امیدوارم با کمک وزارت ورزش این اعزام نیز موفقیت آمیز باشد.

وی تصریح کرد: فعالیت در ورزش قهرمانی بسیار سخت است و به ممارست و تمرین مداوم نیاز دارد اما شما عزم جدی برای کسب مدال طلا دارید و سایر ملی‌پوشان نیز همین انگیزه را دارند و امیدوارم برای کسب مدال‌های رنگارنگ به مسابقات بروید و با دعای خانواده‌ها و اعتقادی که به خدا دارید، به مقام‌های خوبی برسید.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

انتهای پیام

فیروزی در حاشیه بازدید از اردوی تیم های ملی ووشو جوانان، نوجوانان و گروه‌های سنی ضمن تقدیر از تلاش‌های فدراسیون ووشو گفت: از دکتر سیاهکلی نماینده محترم مجلس تشکر می‌کنم که با وجود این همه دغدغه و مشغله در مجلس، امروز به محل اردو آمدند تا حمایت خود را اعلام کنند. 

رئیس فدراسیون ووشو تصریح کرد: ووشو همیشه افتخارآفرین بوده و تنها فدراسیونی بوده که در بخش بزرگسالان  توانسته در بخش زنان قهرمان و در سه سال اخیر قهرمان جهان داشته باشد و ما بازی‌های آسیایی هانگژو را در سال آتی نیز در پیش داریم که ووشو و کوراش توانایی دارند تا شانه به شانه کشتی برای کشورمان مدال کسب کنند.

بخوانید:  در استان کرمان به جهت حضور شرکت‌های اقتصادی نباید منتظر منابع دولتی بود/ساماندهی حاشیه‌نشینی را ادامه می‌دهیم/انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی بی‌نظیری در جهان دارد

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، تمرین روز دوشنبه تیم‌های ملی ووشو جوانان، نوجوانان و گروه های سنی در آستانه اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان در اندونزی، در حالی برگزار شد که  برنا فیروزی معاون توسعه منابع و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان و لطف‌ الله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی با حضور در آکادمی ملی ووشو از نزدیک تماشاگر این تمرین‌ بودند.

در این دیدار، بهرمن دبیرکل، میرعرب خزانه‌دار، ملکی مدیر تیم‌های ملی و اعضای کادر فنی تیم‌های ملی آقایان(ساندا و تالو) نیز حضور داشتند.

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو نیز گفت: اعزام تیم‌های بزرگسالان کوراش مردان و بانوان به رقابت‌های جهانی  با ترکیب کامل انجام شد که کار سنگینی بود واین اعزام نیز با افتخار آفرینی بی‌نظیری همراه شده و علاوه بر درخشش آقایان، شاهد کسب نخستین طلای تاریخ کوراش بانوان در جهان نیز بودیم.