معرفی برند سالامون

 

تا به حال کفش اسپرت اورجینال پوشیده اید؟ برند های مختلف می شناسید؟ می دانید جدای از نایک و آدیداس و نیو بالانس برند های دیگری نیز هستند که در حال تسحب بازار های جهانی می باشند و در سال های اخیر سرعت رشد بسیار زیادی داشته اند؟ یکی از این برند های سالامون می باشد که در این مقاله قصد داریم به معرفی آن بپردازیم.

2

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

فروشگاه اینترنتی وینگوگ یکی از فروشگاه هایی است که بهترین، پر فروش ترین و زیبا ترین کفش های اسپرت سالامون را با بهترین قیمت و بالاترین تنوع در سایز بندی مردانه و زنانه برای شما عزیزان موجود کرده است

بخوانید:  رستگاری در ثانیه پایانی/ کیانی فینالست شد

 

دلیل اصلی و بسیار قوی محبوبیت این برند که البته یکی از دلایل خرید آن نیز می باشد، ماندگاری فوق العاده زیاد کتونی های این برند است، به صورتی که ممکن است از شدت خستگی از دیدن هر روز یک مدل از این برند در جا کفشی منزلتان آن را دور انداخته اما هیچ گاه در پاهایتان پاره نگرددش، زیرا حتی مدل های مخصوص پیاده روی این کمپانی بزرگ نیز با همان فناوری و متریال ساخته می شوند که کتونی های کوهنوردی و طبیعت گردی سالامون ساخته شده اند.


آیا این خبر مفید بود؟

 

یکی از تولیدات این کمپانی که البته دلیل محبوبیت همین برند نیز می باشد و بیشترین سهم فروش از تمامی اجناس سالامون را بر عهده دارد، کتونی ها و کفش های اسپرت آن می باشند. نمایندگی های این برند در سرسار دنیا فعال و مشغول فروش محصولات با کیفیت و بی نظیرشان می باشند. طبق آخرین آمار در دسترس، سالامون در بیش از 91 کشور با بیش از 200 شعبه فروش فعال می باشد. که البته بیشترین شعب فروش ان در ایالات متحده و فرانسه می باشند و در بیشتر کشور ها تک شعبه می باشد.

خرید کتونی سالامون

3

سالامون یک کمپانی تولید تجهیزات ورزشی، به ویژه تجهیزات طبیعت گردی و کوهنوردی در فرانسه است که در سال 1947 در دل کوه های آلپ احداث شد. اعضای اصلی و کارگران و به صورت کلی تمامی افرادی که در ابتدا در کمپانی سالامون همراه با بنیان گذار آن مشغول به فعالیت بودن، آقای فرانچویس سالامون، پسرش جورج سالامون و خانمش بودند که بعد از مرگ بنیانگذار، پسرش مسئولیت کمپانی را بر عهده گرفته و سالامون را به موفقیت های امروز رساند.

بخوانید:  لزوم توجه ویژه به وضعیت نخبگان

کتونی سالامون

4

 

چرا باید کتونی های این برند را بخریم؟

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است