معرفی بهترین موسسه برای اعزام دانشجو به خارج

موسسه اعزام دانشجو به خارج

ویژگی‌های یک موسسه معتبر اعزام دانشجو چیست؟

موسسه‌ای که نماینده رسمی دانشگاه‌های معتبر جهان باشد، قطعا برای متقاضیان تحصیلات بین‌المللی، انتخابی مناسب است. در این شرایط مکاتبه با دانشگاه‌ها بسیار ساده‌تر انجام می‌شود، مدارک مورد نیاز مشخص‌تر است و حل مشکلات و موانع نیز آسان‌تر صورت می‌گیرد. علاوه بر این وقتی موسسه در همکاری با دانشگاه سابقه داشته باشد مسلما راه برای متقاضی هموارتر خواهد بود.

قرارداد رسمی دو طرفه

درس خواندن و مدرک گرفتن بخشی از زندگی هر انسانی است. بعضی از افراد بیشتر به این موضوع اهمیت می‌دهند زیرا برایشان مهم است که چگونه آموزش می‌بینند و در آینده چطور می‌خواهند از آنچه یاد گرفته‌اند در کسب‌وکار استفاده کنند. هرچه محل تحصیل معتبرتر باشد، احتمال افزایش دانش و کسب مهارت‌ها بالاتر می‌رود و آینده موفق‌تری برای افراد رقم می‌خورد.

موسسه اعزام دانشجو به انگلستان

بهترین موسسه برای اعزام دانشجو به خارج کدام است؟

موسسات زیادی در زمینه اعزام دانشجو به خارج از کشور فعالیت می‌کنند اما برای آن که این کار را به آن‌ها بسپارید باید قابل اعتمادترین آن‌ها را پیدا کنید. ادامه تحصیل به آینده شما گره خورده و موضوع بسیار مهمی است. اگر اشتباه انتخاب کنید ممکن است آینده‌تان تحت‌الشعاع این تصمیم اشتباه قرار بگیرد و دچار مشکلات زیادی شوید. پس پرسشی که مطرح می‌شود این است که بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج کدام است؟

طبیعتا ساده‌ترین انتظاری که از یک موسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور دارید این است که مجوز رسمی چنین فعالیتی را داشته باشد. پس پیش از هر چیز باید بررسی کنید موسسه‌ای که انتخاب کرده‌اید مجوز لازم را داشته باشد تا احیانا بعد از قرارداد و پرداخت هزینه دچار مشکل و یا ضرر مالی نشوید.

نمایندگی رسمی دانشگاه‌ها

بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج تمام ویژگی‌هایی را که گفته شد، دارد. همه ویژگی‌های بالا به علاوه بسیاری ویژگی خوب دیگر را می‌توانید در موسسه اعزام دانشجوی آرمان پرشین خاورمیانه پیدا کنید. برای بسیاری از افرادی که قصد تحصیل در کشورهای دیگر را دارند، دانستن شرایط اقامت پس از تحصیل مهم است. مای آرمان علاوه بر اینکه برایتان پذیرش و ویزا می‌گیرد، شما را با شرایط اقامت در کشور مقصد نیز آشنا می‌کند.

بخوانید:  12 میلیون انگلیسی در فقر کامل به سر می‌برند

مورد دیگری که اهمیت پیدا می‌کند این است که مقصد باید با بودجه شما سازگار باشد. شاید بتوانید از هر دانشگاهی پذیرش بگیرید اما باید ببینید آیا می‌توانید در آن شهر زندگی کنید؟ احتمالا شما هیچ‌وقت به شهری که قصد ادامه تحصیل را در آن دارید سفر نکرده‌اید و با شرایط اقامت در آن آشنا نیستید. اینجا باز هم وجود مشاوران حرفه‌ای اهمیت پیدا می‌کند.

شرایط، استعدادها، آرزوها و پیش‌زمینه تحصیلی هر فردی با دیگری متفاوت است. شرایط زندگی در هر کشور نیز همینطور است. اینجاست که تصمیم‌گیری و انتخاب دشوار می‌شود. چاره این مشکل مشورت با متخصصانی است که تجربه زیادی در این زمینه دارند و می‌توانند بهترین راهنمایی‌ها را ارائه دهند.

چرا پیدا کردن متخصصان اعزام دانشجو اهمیت دارد؟

موسسه اعزام دانشجوی مای آرمان با مجوز رسمی از وزارت علوم، 15 سال در این کار سابقه درخشان دارد. مشاورین حرفه‌ای مای آرمان، به دلیل سابقه تحصیل و زندگی در خارج از ایران، بر مسیر مهاجرت تحصیلی تسلط دارند و به اصطلاح، راه و چاه را بلدند.

همه به دنبال «اعتبار» هستند اما این اعتبار شامل چه عواملی است؟ شاید مشخصا ندانید که یک موسسه اعزام دانشجو به خارج به غیر از تجربه‌های موفقیت‌آمیز، باید چه فاکتورهایی داشته باشد تا نام «معتبر» را در کنار آن قرار دهیم.

 



منبع

قبل از هر چیز باید ویژگی‌های موسسات فعال در این زمینه را بررسی کنید و مزایای آن‌ها را بدانید. مسائل زیادی وجود دارند که در این مسیر اهمیت پیدا می‌کنند. به عنوان مثال هزینه موضوع مهمی است. اگر قرار باشد کار را به کاردان بسپارید، قطعا دوست دارید یک بار هزینه کنید و کار را به سرانجام برسانید. بسیاری از موسسات با شما توافق می‌کنند و قراردادی امضا می‌شود اما از هزینه‌های پنهان که در طول این فرآیند ناچار به پرداخت آن‌ها می‌شوید حرفی نمی‌زنند. پس بهتر است این موضوع از ابتدا شفاف باشد.

بخوانید:  برخی از واحد مسکونی نهضت ملی در فارس ویلایی است

در ادامه تعدادی از این ویژگی‌ها را می‌شماریم:

مجوز رسمی

 

برای قدم گذاشتن در مسیر آموزش بین‌المللی باید برنامه داشته باشید. مدارک زیادی از قبیل نمره زبان، انگیزه‌نامه و غیره وجود دارد که باید داشته باشید و یا ترجمه کنید. علاوه بر این‌که باید بدانید به چه مدارکی نیاز دارید، داشتن و نوشتن این نامه‌ها و مدارک هم اهمیت دارد زیرا ممکن است دانشگاهی که قرار است پذیرش دهد آن‌ها را رد کند. از همین رو بهتر است از میان موسسه‌های اعزام دانشجو همانی را انتخاب کنید که در انجام دادن این کارها خبره است و به‌طور کامل به شما کمک می‌کند.

در مورد دانشگاه‌ها هم وضعیت مشابه است. معمولا کشورهای پیشرفته‌تر دانشگاه‌های پیشرفته‌تری با قدمت بیشتر دارند و دانشجویان سطح بالاتری پرورش می‌دهند. برای مثال همه دوست دارند فارغ‌التحصیل دانشگاه کمبریج یا هاروارد باشند، غیر از این است؟

 

در جریان اخذ ویزا در صورتی که سفارت درخواست شما را رد کند تمام هزینه‌ها باید دوباره صرف شود. مای آرمان برای جلوگیری از این ضررها خدمت ویزای تضمینی را علاوه بر خدمت ویزا  برای دانشجویان در نظر گرفته و در قرارداد ویزای تضمینی، علاوه بر خدمات ویزای تحصیلی، خدمت‌های دیگری را نیز متعهد می‌شود تا احتمال رد درخواست شما هرچه بیشتر به صفر نزدیک شود. با وجود این، درصورت رد درخواست ویزا تمام هزینه‌ها به شما باز گردانده می‌شود.

موسسه اعزام دانشجویی که قرار است در این مطلب به شما معرفی کنیم، ویژگی مهم دیگری نیز دارد آن هم امکان مشاوره رایگان است. یعنی پیش از هر چیز شما می‌توانید به صورت حضوری یا تلفنی و با توجه به نیازها و شرایط خود مشاوره رایگان دریافت کنید. پس از جلسه مشاوره، لیست دانشگاه‌های مناسبی که درباره آن‌ها صحبت شده در اختیارتان قرار می‌گیرد تا از میان آن‌ها انتخاب کنید. بعد از آن روند کار با توجه به درخواست شما ادامه پیدا می‌کند.

بخوانید:  تکذیب اعلام نظر شمخانی در مورد تحولات حوزه قفقاز

به دلایلی که گفته شد، بسیاری از ایرانیانی که به تحصیل و کار اهمیت می‌دهند، به اخذ پذیرش از معتبرترین دانشگاه‌های جهان اقدام می‌کنند. اما از میان این همه موسسه آموزشی، دانشگاه و حتی کشورهایی که می‌توان برای ادامه تحصیل انتخاب کرد، آیا می‌توان مطمئن بود که کدام انتخاب برای هر فرد بهتر است؟

اگر این موسسه را پیدا کردید، در بستن قرارداد با آن تردید نکنید!

مشاوره رایگان

با وجود این تجربه می‌توانید مطمئن باشید که بهترین و مناسب‌ترین رشته را انتخاب کرده‌اید و از برترین دانشگاه ممکن پذیرش گرفته‌اید.

حتما کارتان را به موسسه‌ای بسپارید که با شما به‌طور رسمی قرارداد می‌بیندد. با این قرارداد می‌توانید آسوده‌خاطر باشید که آن‌ها به تعهدات خود در قبال شما پایبند خواهند بود. علاوه بر این با وجود قرارداد، اگر هر مشکل یا ابهامی در جریان کار پیش بیاید، خیال طرفین از بابت حل شدن مسائل و ضمانت اجرایی راحت است. 

تضمین اخذ پذیرش و ویزا

اگر بدانید موسسه‌ای وجود دارد که اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر و حتی دریافت ویزا را تضمین می‌کند، آیا برای مهاجرت تحصیلی به آن‌جا مراجعه نمی‌کنید؟ علاوه بر این‌که می‌توانید موسسه‌ای با این ویژگی پیدا کنید، خوب است بدانید که این تضمین درواقع ضمانت مالی است یعنی در صورتی پول می‌پردازید که پذیرش و ویزا را دریافت کرده باشید.