معرفی تیم‌های کوپا آمریکا ۲۰۲۴/ کار سخت ۳ تیم مقابل آرژانتین



به گزارش خبرگزاری برنا، مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۲۴ از روز جمعه با برگزاری دیدار بین آرژانتین و کانادا، در کشور آمریکا آغاز می‌شود. 

تیم‌های حاضر در گروه اول به شرح زیر هستند:

آرژانتین
آرژانتین که در دوره آخر جام جهانی و کوپا جام را بالای سر برده این روزها در شرف کشف این مساله است که آیا قهرمان ماندن سخت‌تر از قهرمان شدن است؟ این تورنمنت نقطه پایانی ماجراجویی بازیکنی چون دی‌ماریا و شاید حتی مسی است. اتفاقی که شاید باعث شود سرمربی به دنبال جانشینی برای این دو بازیکن بگردد.

چهره خاص: خولیان آلوارز
زوج مسی در مسابقات جام جهانی بود اما می‌تواند پشت او در زمین هم ایفای نقش کند. آرام زیر لب زمزمه کنید که شاید حتی جانشین مسی هم باشد.

سرمربی: اسکالونی
پس از مدتی سرمربیگری کوتاه مدت در آرژانتین، سرمربی دائمی شد و این تیم را به موفقیت رساند. داستان او در تیم ملی تا امروز بسیار جذاب بوده اما آیا این داستان ادامه خواهد داشت؟

پرو
پرویی‌ها امیدوارند تا با سیستم ۳۵۲ بتوانند دوباره خاطرات کوپا آمریکا ۲۰۱۶ را تکرار کنند . جایی که این تیم گاملی بلند در مسیر پیشرفت برداشت، رشد کرد و در ادامه به جام جهانی ۲۰۱۸ هم رسید.

چهره خاص: پیرو کیسپه
تماشای بازی ستاره ریزنقش پوما که پیشتر کمک کرد یونیورسیتاریو به قهرمانی لیگ پاراگوئه برسد را فراموش نکنید.

سرمربی: فوساتی
او یک مربی باتجربه است که سابقه کار در خاورمیانه را هم دارد و در عین حال تیم ملی کشورش (اروگوئه) را نتوانست به جام جهانی ۲۰۰۶ برساند.

بخوانید:  در ​کاپ سه نفره بسکتبال آسیا رقم خورد؛ شکست ایران برابر نیوزلند

شیلی
کوپا آمریکای ۲۰۱۶ بهترین لحظه در تاریخ شیلی است و آنها توانستند برای دومین بار قهرمان کوپا آمریکا شوند. پس از آن دوره اما چیزهای زیادی برای جشن گرفتن نداشتند و حالا امیدوارند پس از شکست در بازی‌هایی مهم چون دیدار مقابل فرانسه، در کوپا آمریکا بدرخشند.

چهره خاص: کلودیو براوو
او دوباره در ماه مارچ به تیم ملی دعوت شد و بازمانده‌ای از کوپای ۲۰۰۴ است. نزدیک به ۱۵۰ بازی ملی دارد و امید اصلی شیلی برای موفقیت.

سرمربی: ریکاردو گارکا
مهاجم اسبق آرژانتین است که توانست پرو را به جام جهانی ۲۰۱۸ برساند و حالا به دنبال تکرار آن موفقیتی در شیلی، به نوعی دیگر است.

کانادا
هر صحبتی درباره کانادا منجر به میزبانی آنها در جام جهانی ۲۰۲۶ می‌شود چن آنها در حال آماده‌سازی قوی خود برای این تورنمنت هستند. آنها در ۲۰۲۲ صعودی تاریخی به جام جهانی داشتند اما اخیرا نیاز به بازسازی دارند و احتمالا بروخان (دروازه‌بان ۳۶ ساله) وویتوریا (مدافع ۳۶ ساله) را باید کنار بگذارند.

چهره خاص: یاکوب شافلبروگ
او دوبار مقابل اینتر میامی و یاران مسی گل زده و حالا یک چهره خاص در تیم ملی کانادا به شمار می‌رود.

سرمربی: جس مارش
از کناره‌گیری مربی قبلی تا استخدام مارش ۲۵۹ روز گذشت تا بالاخره کانادا سرمربی پیدا کند. آیا این ۲۵۹ روز به استخدام این سرمربی می‌ارزید؟ باید صبر کرد و دید.

انتهای پیام/



منبع