معرفی صرافی Coinex؛ آموزش و نحوه ثبت نام صرافی کوینکس فینوتیپس

هر صرافی ارز دیجیتال ساختار و کارمزد خاص خود را دارد و CoinEx نیز از این قاعده مستثنی نیست. بر اساس آمار بسیاری از کاربران صرافی کوینکس را ایرانی‌ها تشکیل داده‌اند. پس صرافی کوینکس برای ایرانی‌ها بسیار مناسب است که کاربران همچنان در این صرافی فعالیت می‌کنند. مقدار بیت کوین مورد نظر برای مبادله یا مقدار بیت کوین کش را که می‌خواهید خریداری کنید وارد کنید و روی دکمه ” Sell BTC” کلیک کنید.

اولین کاری که برای خرید بیت کوین در کوینکس باید انجام دهید، ایجاد یک حساب کاربری است. برای ایجاد یک حساب کاربری در کوینکس ابتدا باید وارد وب سایت کوینکس به آدرس بشید. در حال حاضر، صرافی کوینکس کارمزد بسیار اندک را بابت انجام معاملات از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال دریافت می کند. مقدار این کارمزد در حالت عادی و برای کاربران معمولی، در حالت اسپات 0.2% (دو دهم دردصد) است که بسیار ناچیز است. یکی از پلتفرم های امن و راحت برای مبادلات رمز ارزها، صرافی کوینکس می باشد.

ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده در کوینکس

پیشنهاد می شود که کلید پشتیبانی را حتما در یک جای امن و خارج از گوشی تلفن همراه خود سیو کنید. معامله نکنید زیرا احتمال دارد اپلیکیشن صرافی کوینکس در حالت تلاطم بازار، ارز شما را با قیمت زیادی خرید کند و یا در سقوط قیمت آن را به فروش رساند، در این حالت سود زیادی عاید شما نخواهد شد. خرید و فروش در صرافی کوینکس توسط این جفت ارزها امکان پذیر است.

معرفی صرافی Coinex؛ آموزش و نحوه ثبت نام صرافی کوینکس فینوتیپس

کاربران با استفاده از ویزا کارت یا مستر می توانند ارز خود را انتقال دهند و میزان برداشت از این بستر ۱۰ هزار صرافی کوکوین دلار می باشد. یکی از ویژگی های این بستر کارمزد پایین آن می باشد و مقرون به صرفه است و این کارمزد فقط 0.1% درصد است و حتی بعضی از کاربران می توانند با استفاده از توکن CET آن را به 0.02% تقلیل بدهند. بازار ارزهای دیجیتال مملو از فرصت‌ها و تهدید‌هایی است که…

  • برای خرید و فروش می توانید از بخش زیرین نمودار اقدام کنید.
  • اما می‌توانید وجوه خود را به صرافی یا کیف پول دیگری ارسا نمایید.
  • در فیلد اول “Password” رمز عبور جدیدی انتخاب و تایپ کنید.
  • گزینه در بالا و سمت چپ صفحه قرارگرفته است، باید روی آن کلیک کرده تا بتوانید بعد از آن روی گزینه که در سمت راست صفحه قرار می گیرد کلیک کنید.
بخوانید:  خرید درب عقب راست جک S5 سفارش سریع + ارسال فوری یدکی آنلاین-پارس قطعه

در نهایت روی دکمه‌ی سبز رنگ خرید یا قرمز رنگ فروش کلیک می‌کنید تا سفارش شما انجام شود. راستی یک نکته‌ای، کسانی که به جای اپ رمز ساز گوگل، دریافت رمز از طریق پیامک را فعال کرده‌اند، برای تمام وریفای ها در پنل باید رمز پیامک شده را در قسمت‌های مختلف وارد کنند. قسمت protocol Type نوع شبکه ارز موردنظر خود را انتخاب می‌کنید. توجه کنید که بیشتر ارزها یک شبکه ‌دارند و Protocol Type روی شبکه اختصاصی آن ارز به‌صورت پیش فرض قرارگرفته است. مثلاً در تصویر زیر ارز Chainlink با نماد Link را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که تنها روی یک شبکه هست.

بررسی فنی کوینکس