معرفی نرم‌افزار دیار مرد میدان ویژه اسکان زائرین مزار سردار دل‌ها

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای سومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی افزود: ایشان بیش از 40 سال از عمر خود را در جهاد راه خدا سپری کرد، مسئولین و نماینده‌های ستاد مراسم سالگرد حاج قاسم، سربازان و خادمین حاج قاسم هستند.


آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار شهریاری فرمانده تیپ شهید حاج یونس زنگی آبادی و از پیشکسوتان لشکر ثارالله نیز در این گفت: بیش از یک هزار نفر خدمت‌رسانی به زائرین سالگرد را بر عهده دارند و امیدواریم نسبت به سال پیش زائرین خارجی بیشتری داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: کرمان به عنوان میزبان، خدمات را تحت عنوان وب قرار داده و در این نرم افزار تقویم مراسم مشخص و طراحی شده است، زائرین از بدو ورود به استان با استفاده از این نرم‌افزار هنچنین می‌توانند از محل اسکان و برنامه‌های سالگرد مطلع شوند.

وی معرفی نرم‌افزار کاربردی “دیار مرد میدان” را مهمترین اقدام دانست و افزود: معرفی این نرم‌افزار برای آسایش رفاه حال زائرین مهم است، لذا اطلاع رسانی و چگونگی کار با این نرم افزار باید توسط دستگاه‌های اجرایی و مسئولین ستاد اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ستاد اسکان زائرین سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف معرفی نرم‌افزار کاربردی “دیار مرد میدان” برای اسکان زائرین مزار مطهر سردار دل‌ها به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان و رئیس ستاد کمیته اسکان زائرین استان برگزار شد.

بخوانید:  حضور همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023 با شعار تجربه جهان دیجیتال

بیگ‌زاده گفت: وقت همه ما باید وقف این مراسم شود و از امروز تا پایان مراسم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد و کمیته‌ها لازم است طبق برنامه‌های مشخص شده برای بهتر اجرایی شدن این مراسم قدم بر دارند.

انتهای پیام





بیگ‌زاده رسیدگی به تمام مهمانسراها را لازم الاجرا دانست و گفت: اگر مهمانسراها نیاز به تجهیزات و تعمیرات دارند باید اقدامات لازم تا قبل از شروع مراسم انجام شود و هیچگونه بهانه‌ای قابل قبول نخواهد بود، لذا همه مساجد و تکایا و مدارس جایگاه‌های اسکان زائرین را مشخص و معرفی کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با بیان اینکه قاسم سلیمانی از تکرار مجدد تاریخ جلوگیری کرده است، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی همواره از قبور ائمه اطهار (ع) در مقابل دشمنان محافظت کرد و تلاش در این راستا برای هیچکس پوشیده نیست.

علی بیگ‌زاده معاون استاندار کرمان، گرامیداشت هفته بسیج را گرامیداشت همه خوبی‌ها دانست و فرا رسیدن هفته بسیج و یادآوری مجدد رشادت‌های بسیجیان را گرامی داشت.

وی حضور نماینده‌های ستاد سومین سالگرد را در جلسات ضروری دانست و افزود: همکاری و ارتباط مسئولین نباید قطع شود و تا 20 آذرماه لازم است کمبودها و نیازهای خود را در مورد اسکان زائرین برطرف سازند.