معرفی و آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس CoinEx بورس فا

همچنین یکی از امکاناتی که بصورت ویژه برای شما در نظر گرفته ایم استفاده از ۴۰% تخفیف بر روی کلیه کارمزد های ثبت نام در کوینکس معاملاتی می باشد. برای عضویت در صرافی کوینکس و دریافت 40% تخفیف دائمی کارمزد اینجا را کلیک کنید. هنگامی که روی گزینه add کلیک کردید این تصویر برای شما به نمایش در خواهد آمد ابتدا شما مقدار دلاری را که می خواهید سرمایه گذاری کنید را باید وارد کنید تا به صورت خودکار مقدار cet را هم تعیین نماید. به دلیل کمتر بودن تعداد کاربرانی که در این صرافی مشغول به فعالیت هستند (نسبت به بایننس) حجم معاملات در این صرافی خیلی زیاد نیست.

سایت که شما را از لیست شدن ارزهای دیجیتال در صرافی باخبر می‌کنند؟

البته با مدارک پاسپورت ایرانی به راحتی میتوانید احراز هویت کنید. شما باید TxID را بررسی کنید و پس از آن ببنید مشکل از سمت کدام سایت هست و با پشتیبانی ان سایت ارتباط برقرار کنید. من جیمیلی که روش کوینکس داشتم لوگک اوت شده و الان هم رمزشا ندارم ولی تایید دو عاملی گوگل و شماره تلفنم هست.

مولتی اکانت بودن که درصورتیکه چندین اکانت کوینکس داشته باشید براحتی می توانید در یک اپلیکیشن همه را مدیریت نمایید. علاوه بر وبسایت کاربردی و ساده ای که دارد اپلیکیشن های مخصوص موبایل دارد، که کار را برای کاربران ساده کرده است. این شرکت یکی از بزرگترین استخرهای استخراج بیت کوین در جهان است که بدین سبب اعتبار زیادی را برای صرافی خود ایجاد نموده. به وبسایت کوینکس رفته و سپس روی در بالا سمت چپ بروید. ۶.به محض اینکه عملیات برداشت با موفقیت انجام شود، یک ایمیل دیگر از طرف کوینکس دریافت خواهید کرد که حاوی متن موفقیت برداشت است. ۵.صفحه جدیدی باز خواهد شد که باید برداشت را تأیید کنید.

بخوانید:  خرید انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا

بروکر آی تی بی ITBFX ❤️ ارزیابی و بررسی کامل

صرافی کوینکس ثبت نامتیک قبول قوانین صرافی کوینکس را زده و حساب کاربری خود را ثبت کنید تا وارد مراحل بعدی یعنی احراز هویت دو مرحله ای شوید. صفحه اصلی صرافی کوینکسدر صفحه باز شده ابتدا یک ایمیل معتبر وارد کنید ، سپس روی Send code کلیک کنید. ایمیل خود را چک کرده و کد را در کادر مورد نظر وارد کنید.

معرفی و آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس CoinEx بورس فا

این مکانیسم ضد تورمی تعداد توکن های در گردش در بازارها را کاهش می دهد و به حفظ ارزش توکن CET در بلندمدت کمک می کند. کوینکس این روند را تا زمانی ادامه می دهد که مجموع عرضه CET به 3 میلیارد واحد کاهش یابد. توکن CET پلتفرم CoinEx، مزایای زیادی را برای دارندگان آن به ارمغان می آورد. با استفاده از توکن های CET برای پرداخت هزینه های معاملات در بازار اسپات، می توانید کارمزد معاملات را تا 30 درصد کاهش دهید. در کوینکس، هزینه های معاملاتی در حال حاضر نسبت به برخی از رقبای خود نسبتا پایین است، به طور پیش فرض حدود 0.2 درصد. با استفاده از توکن های CET که در کیف پول خود در صرافی دارید، این هزینه ها با هر معامله به 0.14 درصد کاهش می یابد.

پس حتما این کد 32 رقمی را در چند جای دیگر نگهداری کنید تا در صورت پاک شدن برنامه، بتوانید با این کد مجدد برنامه را به حساب صرافی خودتان متصل کنید. اکیدا توصیه می‌کنیم که رمزی که برای حساب‌های تجاری خود از جمله حساب صرافی انتخاب می‌کنید، در هیچ سایت یا برنامه دیگری استفاده نشود. دلیل این کار، احتمال هک شدن سایت‌ها و رمز عبور شما وجود دارد. اما زمانی که شما سفارش خرید یا فروش خود را در قالب Market ثبت می‌کنید، Taker هستید. معمولا در اکثر صرافی‌ها، شما در حالت Maker کارمزد کمتر و در حالت Taker، کارمزد بیشتری پرداخت می‌کنید.

بخوانید:  استفاده از لباس کهنه؛ با 15روش خلاقانه از لباس‌های قدیمی‌ خود دوباره استفاده کنید! خبرنامه
در قسمت‌های Price و Amount ، شما با تعیین کردن قیمت و میزان ارز مورد نظرتان می‌توانید معاملات خرید و فروشتان را با اهرم انجام دهید. در ادامه از کاربر خواسته می‌شود تا رمز یکبار مصرف را از Google Authenticator دریافت کرده و در کادر مشخص شده وارد کند. سپس یک ایمیل تایید ارسال می‌شود که در آن اطلاعات آدرس برداشت و همچنین وجه درخواست شده جهت برداشت درج شده است. اگر اطلاعات مورد قبول کاربر باشد روی گزینه Reconfirm کلیک می‌کند. در «خرید و فروش مارجین» نیز با استفاده از وام گرفته شده، معامله انجام می دهید و با سود بدست آمده نیز دارایی خود را بیشتر می کنید. با این حال می توان گفت که در میزان کارمزد و که همان ضریب اهرم است، فرق هایی با قسمت «فیوچرز کوینکس» دارند.

شما هر بار برای ورود به سایت کوینکس، پس از واردکردن ایمیل و رمزعبور خود باید به این اپلیکیشن نیز مراجعه کرده و رمز یکبارمصرف مربوط به سایت کوینکس را مشاهده کرده و آن را وارد نمایید. پس اگر این سایت ایرانی‌ها را تحریم کند، درآمد آن بسیار کاهش پیدا می‌کند. همان طور که می‌دانیم هیچ شرکتی دوست ندارد درآمدش کاهش پیدا کند و صرافی کوینکس هم از این قاعده مستثنی نیست. همچنین از طریق احراز هویت در کوینکس می‌توانید ارزهای دیجیتالی که شامل استیک کردن هستند را مثل CET، استیک کنید.

ممکن است بازار به یکباره ریزش شدید قیمت داشته باشد و به عدد لیکوئید شدن رسیده و در عمل پوزیشن خود را از دست بدهیم و با ضرر از پوزیشن خارج شویم. در چنین شرایطی می توان از قسمت Stop Limit استفاده کنیم. باید توجه داشت شرایطی که در قسمت Stop Limit می گیریم با شرایط پوزیشن ما مخالف نباشد. به طور مثال اگر بخواهیم پوزیشن لانگ روی نقطه Stop Limit هم بسته شود لازم است در قسمت Stop Limit هم عدد قیمت خود را وارد کنیم. فرض کنید عدد ۵۵ سنت را انتخاب نماییم و قیمت قرارداد ۶۵ سنت باشد.

بخوانید:  قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر آبرسان تهران

به وبسایت کوینکس رفته و سپس روی در بالا سمت چپ بروید.