معرفی کتاب «ستاره‌ها چیدنی نیستند» در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم، با قدردانی از محمدعلی حبیب‌اللهیان؛ نویسنده کتاب «ستاره‌ها چیدنی نیستند» و نشر معارف برای تولید و انتشار این کتاب، گفت: در این اثر اشاره و ارجاع‌های فراوانی به دنیای واقعی اطراف ما وجود دارد که به آن ارزش بسیاری بخشیده است. به همین دلیل خواندن این کتاب را به همه مردم به‌ویژه زنان و دختران سرزمینم توصیه می‌کنم.


آیا این خبر مفید بود؟


وی سه‌شنبه ۲۴ آبان‌ماه ۱۴۰۱ در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: پویش کتابخوانی با محوریت کتاب «ستاره‌ها چیدنی نیستند» همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است. این کتاب نه فقط برای ترویج کتابخوانی، بلکه بخاطر شرایط خاص امروز که جامعه ما در حال تجربه آن است، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

«ستاره‌ها چیدنی نیستند»، ماجرای زنان و دخترانی است که با فرهنگ‌های متفاوت در جغرافیایی خارج از ایران با حقایق تاریخی و اعتقادی، سرنوشت‌های متفاوتی برای آن‌ها رقم می‌خورد.

شریعتی نیاسر ادامه داد: داستان این کتاب از درگیری‌های سیاسی و تروریستی، راهی به مواجهه بانوان با حقوق زنان باز کرده است؛ ماجرای زنان و دخترانی که با فرهنگ‌های متفاوت در جغرافیایی خارج از ایران با حقایق تاریخی و اعتقادی، سرنوشت‌های متفاوتی برای آن‌ها رقم خورده است.





منبع

سی‌اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» از ۲۱ آبان آغاز شده و تا ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۱  ادامه خواهد داشت.

بخوانید:  پیام انگیزشی مهدی عبدی برای پرسپولیسی‌ها+ سند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ مالک شریعتی نیاسر؛ نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، به مناسبت هفته کتاب در جلسه علنی مجلس، ضمن معرفی کتاب «ستاره‌ها چیدنی نیستند»، مطالعه این کتاب را در شرایط کنونی کشور به مردم به‌ویژه زنان و دختران ایران پیشنهاد کرد.


|

معرفی کتاب «ستاره‌ها چیدنی نیستند» در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف