معرفی ۳۰ جوان برتر استان کرمانشاه همزمان با هفته جوان

۱- میلاد داور ۲- میلاد حمزه ای ۳- محمد امین خسروی

۱- وحید سهیلی آراء ۲- مهدی شهبازی ۳- پویا سمیعی

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین آذرکمند معاون امور جوانان اداره کل وررش و جوانان استان کرمانشاه، امروز در جشنواره جوان برتر ایران زمین، ضمن تبریک هفته جوان و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: امسال از ۳۰ بهمن تا ششم اسفند به‌عنوان هفته جوان نامگذاری شده که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته برنامه‌های متنوعی را در این هفته برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: یکی از مهمترین این برنامه ها جشنواره جوان برتر ایران زمین با شعار «جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت» است که از چندماه قبل مقدمات برگزاری آن را فراهم کردیم.

۱-علی زندی ۲- محمد حسام سلیمانی ۳- سهیل منصوری

در محور کنشگر رسانه و فضای مجازی:

در پایان این مراسم از ۳۰ جوان به عنوان جوانان برتر استان در ۱۰ حوزه و محور تخصصی تجلیل شد.

به نفرات برتر این جشنواره مبلغ ۱۰ میلیون تومان، نفرات دوم هفت میلیون تومان و نفرات سوم هم پنج میلیون تومان جایزه اهداء شد.

در محور فعال اجتماعی:

۱- مهران سنجری ۲- محدثه درند ۳- زهره رضایی

۱-محسن یاوری ۲- میلاد خانی ۳- سید صادق خاموشی

وی ادامه داد: با حدود ۲۵ دستگاه مکاتبه کردیم تا جوانان برتر حوزه خود را در ۱۰ حوزه و محور  تخصصی شامل قرآن و خادم اهل بیت، ادبیات، فیلم، موسیقی، ورزش، کارآفرینی، دانش بنیان، کنشگر فعال رسانه ای و فضای مجازی، فعال اجتماعی و فعال جهادی به ما معرفی کنند.

در محور موسیقی:

معاون امور جوانان استان در ادامه با بیان اینکه سال آینده شیوه انتخاب جوان برتر متفاوت از امسال خواهد بود، اعلام کرد: سامانه ای به این منظور طراحی شده و سال آینده طی یک فراخوان عمومی همه جوانان علاقمند می‌توانند برای شرکت در این جشنواره در این سامانه ثبت نام کنند.

بخوانید:  قبل از بازی روحیه قهرمانی را در بازیکنان دیدم/ استقلال یک مربی خوب و دلسوز دارد

۱- علیرضا ایزدی ۲- علی اسدی ۳- امیر کرمیان

۱-ساسان خزایی ۲- امیرمحمد عزیزی الیاسوندی ۳- معصومه عزیزی

آذرکمند خاطرنشان کرد: حدود ۲۰۰ جوان ۱۸ تا ۳۵ ساله توسط این دستگاه ها به ما معرفی شدند که در مرحله اول توسط ۵۰ داور در استان  مورد داوری قرار گرفتند و در مرحله بعدی پرونده آنها را برای داوری تخصصی به تهران ارسال کردیم.

۱- یاسین خسروی ۲- مسعود امامی ۳- محمدخانی علیخانی

در محور کارآفرینی:

در محور ورزش:

معاون امور جوانان استان با بیان اینکه در این جشنواره جوانان برتر استان معرفی می شوند، عنوان کرد: به منظور شناسایی جوانان برتر استان طبق دستورالعملی که از مرکز به استان ارسال شده بود، مکاتباتی را با تعدادی از دستگاه‌های اجرایی داشتیم.

۱- نسترن ذبیحی ۲- مهتاب ریحانی ۳- محدثه حاجی دایی

در محور ادبیات:

انتهای پیام/



منبع

در محور فعال جهادی:

در  محور قرآن و خادم اهل بیت:

وی اضافه کرد: در مرحله نهایی از بین این تعداد، ۳۰ جوان – برای هر موضوع تخصصی سه نفر – به عنوان جوانان برتر استان انتخاب شدند که امروز(شنبه) معرفی و از آنها تجلیل به عمل خواهد آمد.

در محور دانش بنیان: