معلمین پرچمدار عرصه علم آموزی و اسباب نجات بشریت از گرداب جهل هستند





منبع

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فرمانده انتظامی شهرستان کرمان به مناسبت روز معلم با حضور در اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرستان کرمان از عبدالرضا براتی رئیس این اداره به نمایندگی از جامعه معلمین تقدیر کرد.


آیا این خبر مفید بود؟

IMG_20230504_064216_649


او افزود: معلمان به عنوان الگوی نوجوانان و جوانان ما در تقویت فرهنگ و سبک زندگی اسلامی نقش بی‌بدیلی دارند و جوان امروز ما تنها مهارت‌های معلم را کسب نمی‌کند، بلکه از صفات، خلقیات و رفتار ظاهری او تأسی می‌گیرد.


|

تقدیر فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از معلمین/سرهنگ پورامینایی: معلمین پرچمدار عرصه علم آموزی و اسباب نجات بشریت از گرداب جهل هستند

سرهنگ پورامینایی با بیان این که علم و دانش، زینت و زیور جامعه بشری و پایه و اساس سعادت، پیشرفت و اقتدار یک کشور است، گفت: هر گونه تلاش و مجاهدتی در این راه، نوعی جهادی مقدس و شایسته تکریم است. در چنین نگاه ارزشی، حرفه معلمی، افتخاری بزرگ و برخوردار از شرافت و منزلت والا و معلمین پرچمدار عرصه علم آموزی و اسباب نجات بشریت از گرداب جهل و نادانی محسوب می‌شوند.

بخوانید:  جمشیدی سرپرست انجمن وودبال شد

سرهنگ مهدی پورامینایی در این با اشاره به اهمیت و نقش معلم در جامعه، اظهار کرد: به فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی، معلمی شغل انبیا است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان به مناسبت روز معلم با حضور در اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرستان کرمان از رئیس این اداره به نمایندگی از جامعه معلمین تقدیر کرد.