مفهوم ضروری بسته بندی برای تقویت تجارت در حال رشد

4. پاداش دادن به مشتری

قبل از شروع ما در چاپ آریس برای سررسید و همچنین ارائه تقویم رومیزی خود با یک استراتژی سعی نمودیم که این محصولات چاپی را با بهترین کیفیت بدست مخاطب خود برسانیم برای همین از بسته بندی های با کیفیت و در پاره ای از موارد جعبه و کارتن های لمینت استفاده کرده ایم که همزمان با فروش محصول کیفیت برند خود را با تکریم مشتریان بالا ببریم.شما می توانید انواع جعبه لمینتی و کارتن لمینتی ما را در سایت https://arischap.com مشاهده نمائید.

اگر شما نیز مانند ما از زندگی نایب از طریق یوتیوب‌برهای مورد علاقه خود و شخصیت‌های رسانه‌های اجتماعی لذت می‌برید، احتمالاً از قبل با تجارت بزرگ جعبه‌گشایی ویدیوها آشنا هستید.  از محموله های خرید گرفته تا بررسی های فنی، برخی از محبوب ترین ویدیوهای اینترنت شامل باز کردن بسته های بزرگ و کوچک است که فرصت های ارزشمندی را برای برندهای مختلف ایجاد می کند تا مشخصات خود را با لمس های منحصر به فرد مانند الگوهای سفارشی و طرح های قابل استفاده مجدد توسط افراد شناخته شده افزایش دهند. در واقع، کسب‌وکارهای بیشتری در حال بررسی جعبه گشایی توسط مشتری هستند، از زدن دکمه «اکنون خرید» تا دریافت اعلان تحویل. بنابراین برای اینکه مطمئن شوید برند شما متمایز است و از پاداش های یک تجربه جعبه گشایی به یاد ماندنی و بهبود یافته بهره می برد، بازده بالقوه سرمایه گذاری در مواد سفارشی، رنگ های به یاد ماندنی و یک تجربه باز کردن راحت بدون نیاز به پاره کردن بسته خود را در نظر بگیرید.

بخوانید:  به فضای مالی و اقتصادی مدیریت شهری بی اعتمادیم  

وقتی نوبت به بسته‌بندی می‌رسد، بسیاری از کسب‌وکارها رویکرد اول عملکرد را اتخاذ می‌کنند و تنها بر ظرفیت محافظتی، وزن و دوام انتخاب‌های خود تمرکز می‌کنند. و در حالی که ما مطمئناً از اهمیت تأکید بر صرفه جویی و سرعت خدمات قدردانی می کنیم، نادیده گرفتن لمس شخصی و پایداری بسته بندی شما می تواند در درازمدت برای کسب و کار شما هزینه داشته باشد. بنابراین برای اینکه مطمئن شوید رویکرد انتخاب شما به بسته بندی برند شما را برای همیشه به حداکثر می رساند، در اینجا چند نکته کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

اگر مواد مصرفی کم‌هزینه را در حجم بالا ارسال می‌کنید، دست به دست شدن بیش از حد بسته‌بندی ممکن است ناخواسته باشد. به طور مشابه، بسته‌بندی‌های با وفاداری بالا نزد مشتریان باید با ملاحظات پایداری و هزینه‌ای در نظر گرفته شوند. و هنگامی که خرید برای مشتری شما کاملاً مناسب نیست، یک راه حل بسته بندی قابل برگشت می تواند راه مناسبی برای حفظ سطح خدمات بالا که توسط شما ارائه می شود و ساده کردن فرآیند بازگشت، کاهش ضایعات و ایجاد بسته بندی مجدد ایمن سریع و ساده باشد.

نکته حرفه ای: حتماً بازار و مصرف کننده خود را در نظر بگیرید.

3.فرآیند جعبه گشایی

در حالی که یک یادداشت مکتوب می تواند راه طولانی برای تقویت وجهه برند شما داشته باشد، پاداش دادن به خرید مشتری تقریبا یک تجربه خرید به یاد ماندنی را تضمین می کند. تقویت خریدهای تکراری می تواند به سادگی ارائه تخفیف در سفارشات آینده یا پیشنهادات انحصاری برای بازدیدکنندگان وب سایت باشد. با ارائه کدهای تخفیف به مشتریان در ازای دستورالعمل‌های ساده و آسان، مانند درخواست‌ها برای دنبال کردن کانال‌های رسانه‌های اجتماعی یا کدهای QR به فرم‌های بازخورد و نظرسنجی‌های آنلاین، فرصت های خرید از برند خود را به حداکثر برسانید.

بخوانید:  اعلام ساعت کار ادارات استان اصفهان در ماه مبارک رمضان



منبع

احتمالاً جای تعجب نیست که اعتبار بسته بندی های پایدار خرده فروشان در سال های اخیر برای مصرف کنندگان اهمیت پیدا کرده است. در واقع، طبق تحقیقات اخیر، 74 درصد از مصرف کنندگان مایلند برای بسته بندی پایدار هزینه بیشتری بپردازند. با وجود این، در فضای افزایش هزینه ها و کمبود مواد، بسیاری از خرده فروشان ممکن است تمایلی به افزایش هزینه بسته بندی خود نداشته باشند و هزینه ها را به مشتریان منتقل کنند. خوشبختانه، افزایش هزینه‌ها را می‌توان با انتخاب‌های درست جبران کرد، و بسته‌بندی سبز همه‌کاره می‌تواند با افزایش کارایی، کاهش وزن محموله و کاهش آسیب‌های محصول، به کاهش هزینه‌ها در سایر زمینه‌های کسب‌وکار شما کمک کند.

1 . پایداری بسته بندی ها

همه از لمس تجربه شخصی خوششان می‌آید، و برای استارت‌آپ‌ها، مارک‌های تجارت الکترونیک کوچک و اپراتورهای سفارشی، همچنین مشتریان خانگی قراردان چیزی خاص در بسته‌بندی شما می‌تواند کسب‌وکار شما را هم از رقبا و هم از خرده‌فروشان دیگر متمایز کند. در حالی که یادداشت های دست نویس همیشه مورد علاقه هستند، گنجاندن چیزی کاملاً منحصر به فرد در هر بسته می تواند کار منحصربفردی باشد. با ایجاد یک الگوی ساده برای امضاها، نام ها یا یک «متشکرم» ساده،و نوشتن یک جمله برای مشتری می توانید زمان تعامل بین مشتری و بسته خود را طولانی کنید و تعهد خود را به خدمات مشتری نشان دهید. و مسلما این کارهای کوچک اما تاثیرگذار باعث وفاداری و شخصی سازی مشتریان برند شما می شود.

2.شخصی سازی بسته بندی