مقاومت الگوی بزرگی برای پیروزی ملت‌ها است

وی گفت:مردم بحرین با تمسک به اصول ایمان،وحدت کلمه  و اعتقاد خود با هرگونه عادی سازی روابط با بیگانگان مخالفت خواهند کرد و با یاری خدواند پیروزی و دست جنایت کاران از دامن این سرزمین اسلامی کوتاه خواهد شد. 

نائب رئیس مجمع جهانی اهل بیت افزود:رژیم بحرین باید بداند همراهی با اسرائیل جنایت کاری که در خون هزاران  انسان بی گناه در سرزمین‌های فلسطین وغزه شریک است کاری جز تباهی برای این رژیم نخواهد داشت.

 





وی با بیان اینکه علما،شخصیت ها و مفسران بزرگ از این ملت متولد شده  و رشد یافته‌اند اظهار کرد:در جریان پیروزی انقلاب اسلامی شخصیت های بزرگ  بحرینی از جمله شیخ عیسی قاسم  در همراهی با مردم ایران کم نگذاشتند. 


به گزارش برنا از مرکزی ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی افزود:مردم بحرین از صدر اسلام در خدمت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بوده و با تمام توان برای پیشبرد اهداف  اسلامی ،مجاهدت کرده اند. 


نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دری نجف آبادی: مقاومت الگوی بزرگی برای پیروزی ملت‌ها است

نائب رئیس مجمع جهانی اهل بیت با توجه به روند عادی سازی کشور بحرین با رژیم اشغالگر صهیونیست  گفت: مقاومت الگوی بزرگی برای تمامی آزادیخواهان جهان برای پیروزی در مقابل جبهه کفر است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد:  شکست روند عادی سازی حکام بحرین با رژیم اشغالگر قدس از نگاه مردم، نخبگان، روشنفکران، علما و رهبران و چهره های مخالف رژیم بحرین به وضوح قابل مشاهده است ، زیرا بحرینی ها آغوش خود را برای اسراییلی ها باز نکرده و هویت ملی خود را به هویت رژیم جعلی اسرائیل گره نمی زنند. 

بخوانید:  احیای بافت تاریخی کرمان از اولویت‌های این دوره مدیریت شهری


آیا این خبر مفید بود؟





منبع

آیت الله دری بیان کرد:ننگ رسوایی عادی سازی با دشمن صهیونیست به هیچ وجه بر دامن ملت بحرین نمی نشیند، زیرا همه دنیا و در راس همه، رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند که مردم بحرین از ابتدا با عادی سازی این رابطه مخالف بوده و آن را به هر شیوه رد کرده‌اند.