ملت‌های مختلف در روز قدس انزجار خود از رژیم صهیونیستی را نشان دهند


آصفری: ملت‌های مختلف در روز قدس انزجار خود از رژیم صهیونیستی را نشان دهند

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها با بیان اینکه روز قدس نماد مبارزه با رژیم صهیونیستی است، گفت: این رژِیم دین و مذهب نمی‌شناسد و لذا باید همه اقوام، مذاهب و ملت‌ها در روز قدس انزجار خود از این رژیم را نشان دهند.

محمدحسن آصفری، نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، با اشاره به حمله رژِیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه ،گفت: اتفاقات اخیر و بویژه حمله به کنسولگری ایران درسوریه نشان داد که اسرائیل سیلی محکمی از ایران و جبهه مقاومت خورده است و این اقدام از روی استیصال بوده است. این اقدام رژِیم صهیونیستی  بی پاسخ نخواهد ماند و ایران و جبهه مقاومت پاسخ این اقدام را می دهند.

وی اظهار کرد: قطعا باید دبیرکل سازمان ملل نسبت به این جنایت رژیم صهیونیستی موضع گیری کند چراکه اگر حمله به کنسولگری ها و سفارت خانه ها باب شود سنگ روی سنگ بند نمی شود.

آصفری بیان کرد: امروز اتفاقاتی که در سرزمین های اشغالی و کابینه نتانیاهو می افتد حکایت از اضمحلال و نابودی این رژیم داردو با این اقدامات می خواهند نشان دهند که حضور دارد. این رژِیم امروز بیش از هر زمان دیگر در معرض فروپاشی است.

وی با اشاره به راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: روز قدس نماد مبارزه با رژیم صهیونیستی است. این رژِیم دین و مذهب نمی شناسد و لذا باید همه اقوام، مذاهب و ملت ها در روز قدس انزجار خود از این رژیم را نشان دهند حضور مردم در راهپیمایی این روز در حمایت از غزه و جبهه مقاومت موثرتر است.

بخوانید:  نوسانات دلار و ارز جنگ تمام عیار اقتصادی است

انتهای پیام



منبع