ملوان یکی از کم هزینه ترین باشگاه‌های لیگ برتر است

خبرنگار: علی سمرقندی

وی اذعان داشت : بحث زیر میزی و غیره نیز نمی تواند رخ دهد چون در واقع مجوز حرفه ای خواهد بود و اگر خلاف این باشد کمیته تعیین وضعیت بر اساس آن محور حکم صادر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که در گیلان به سر می برد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت : توفیقی حاصل شد که امروز بتوانم با پیشکسوتان تیم ملوان بندر انزلی که همه ما در کشور خاطره ی خوبی از این تیم داریم ،دیداری داشته باشم.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

وی خاطر نشان کرد : بازرسی کل کشور و نهادهای ذیربط نیز نظارت دارند و راستی آزمایی می کنند و سر مربی نیز نمی تواند بر اساس این آیین نامه قرارداد را یک طرفه فسخ کند و بلافاصله در تیم دیگری مربیگری کند و باید تا پایان فصل منتظر بماند.

وی گفت : از مدیر باشگاه ملوان بندر انزلی و سر مربی این تیم که توانستند  ملوان را در لیگ برتر حفظ کنند قدردانی می کنم. ملوان یکی از کم هزینه ترین باشگاههای لیگ برتر است و همه باید برای تقویت این تیم تلاش کنیم.

وی افزود : تیم ملوان بندر انزلی یکی از باشگاه‌های با قدمت است که هم اکنون در لیگ برتر فوتبال ایران نیز حضور دارد و باید شرایط این باشگاه قدرتمند تر و بهتر شود .

تاج اضافه کرد : صحبت هایی با نماینده محترم مردم انزلی در مجلس و استاندار محترم گیلان برای تقویت این تیم صورت گرفته است که انشاالله این مهم انجام خواهد شد .

بخوانید:  جاری شدن سیلاب در برخی خیابان های سنندج

انتهای پیام/

تاج تاکید کرد : تمامی این موارد سبب خواهد شد که لیگ فوتبال بهتری داشته باشیم‌.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی VAR در ایران به اجرا گذاشته می شود ،گفت : تمامی تیم های فوتبال به دنبال این امر هستند که بگویند چند پنالتی برای تیم آنها در مسابقه گرفته نشد و البته باید به این مسائل گوش کرد . از ابتدا مقرر شده بود که تکنولوژی‌ کمک داور ویدیویی (VAR) در لیگ سال آینده به مرحله اجرا گذاشته شود ، در حال حاضر آموزش داوران و ورود VAR باقی مانده و مراحل نخستین فراهم شده است.

تاج افزود : بحث دیگر جوانگرایی در لیگ است چون جوانگرایی باعث کاهش هزینه خواهد شد . بازیکن زیر ۲۳ سال قیمت را کاهش می دهد و اگر همه باشگاهها رقم ها را پرداخت نکنند قیمت کاهش می یابد .


آیا این خبر مفید بود؟

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار برنا در خصوص تصویب سقف هزینه کرد باشگاهها  عنوان کرد : آیین نامه مذکور شامل چندین موضوع است . باشگاهها باید تا سقف ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه کنند کما اینکه باشگاه‌هایی داشته ایم که تا رقم ۴۸۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند و از سوی دیگر مثلا همین باشگاه ملوان ۵۷ میلیارد تومان هزینه کرده یا باشگاهی نیز ۲۷ میلیارد هزینه کرده است.