ملی‌پوشان والیبال از شرایط ناراضی بودند/ نقش کادر فنی برای آماده سازی تیم مهم است



محمودی: ملی‌پوشان والیبال از شرایط ناراضی بودند/ نقش کادر فنی برای آماده سازی تیم مهم است

وی افزود: وقتی شرایط اینگونه است این نوسان‌ها هم طبیعی هستند. اینکه ما جوانگرایی کردیم یک عمل مثبت است برای ما، جوان‌های خوبی هم داریم اما در نتیجه ضعیف بودیم. البته فارغ از جوان بودن تیم ایران این موارد را هم یادآور شوم که تیم تمرکز و هماهنگی لازم را نداشت. بازی تدارکاتی هم که نداشتیم.

ملی‌پوش سابق والیبال ایران گفت: ملی‌پوشان والیبال از شرایط ناراضی بودند که حتما این اتفاقات در نتیجه اثرگذار است.



آیا این خبر مفید بود؟

شهرام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص ارزیابی خود از عملکرد تیم‌ملی در هفته نخست لیگ ملت‌های 2023 اظهار داشت: تیم‌ملی در نتیجه خیلی خوب نبود شاهد نوسان زیادی در بازیها بودیم. بخشی از این نوع بازی طبیعی است چون شاکله تیم تغییرات زیادی داشته است. یکسری از ستاره‌ها را مانند میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی پور و علی اصغر مجرد را  در کنار تیم نداشتیم. در حال حاضر بازیکن‌های جوانی استفاده می‌شوند که تجربه زیادی ندارند. همین مسئله یک بخشی از نتیجه را تحت تاثیر قرار داده است.





منبع

پشت خط زن سابق تیم‌ملی در پاسخ به این پرسش برای بهتر شدن در هفته دوم نیاز است کادر فنی چه کاری انجام دهد، گفت: نقش کادر فنی بسیار مهم است که بازیکنها را از نظر روحی و روانی آماده این بازیها کند. بچه‌های ما باید به آن تمرکز لازم دست پیدا کنند. البته هنوز فرصت است و قطعا رفته رفته اگر تیم هدفمند باشد می‌تواند شرایط خود را بهتر کند. آن چیزی که من در رسانه‌ها دیدم بچه‌ها از شرایط اردوها ناراضی بودند انگار آنچه که انتظارش را داشتند برایشان فراهم نبوده که حتما این موضوعات در نتیجه اثرگذار بوده کادر فنی باید حواس جمع باشد و تیم را از هر نظر آماده بازیهای بعدی کند. نقاط ضعف ما باید برای بازیهای بعدی پوشیده شود تا بتوانیم نتیجه بگیریم.